کد خبر 1154498
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
تلاش یوونتوس برای خرید پوگبا در ژانویه

باشگاه یوونتوس ماه آینده بار دیگر برای برگرداندن ستاره فرانسوی سابق خود به تورین تلاش خواهد کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت کالچو مرکاتو، باشگاه یوونتوس در پنجره نقل‌وانتقالات ماه ژانویه برای پس گرفتن پل پوگبا از منچستریونایتد تلاش می‌کند و این در حالی است که تلاش قبلی بانوی پیر برای انجام این کار در تابستان نافرجام ماند.

هافبک فرانسوی من‌یونایتد در این تیم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و اخیراً مدیربرنامه‌های او مینو رایولا هم فاش کرد که دوران حضور این بازیکن ملی‌پوش در اولدترافورد به سر رسیده است. با وجود اُفت محسوس پوگبا در منچستریونایتد، یوونتوسی‌ها تمایل دارند او را به این تیم برگردانند، اما مذاکره برای خرید وی کار آسانی نخواهد بود، چرا که یووه ابتدا باید برخی از بازیکنان مازاد خود را بفروشد و بودجه خرید پوگبا را تأمین کند.

علاوه بر این بانوی پیر باید امیدوار باشد که پوگبا نیز شخصاً به کاهش حقوقش رضایت دهد و منچستری‌ها هم با درخواست تیم ایتالیایی برای انتقال قرضی بازیکن‌شان به تورین با بند خرید قطعی موافقت کنند.

یوونتوسی‌ها در تابستان میرالم پیانیچ و داگلاس کاستا را به منچستریونایتد برای معاوضه با پوگبای ۲۷ ساله پیشنهاد کرده بودند، اما تیم انگلیسی آن پیشنهاد را رد کرد. من‌یونایتد سال ۲۰۱۶ پوگبا – کسی که چهار سال قبل از آن به‌عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوسته بود – را در ازای ۱۰۰ میلیون یورو خرید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس