سیل خوزستان سیلاب نمایه

مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: بیش از ۷ هزار و ۵۸۰ گروه جهادی به طور مستقیم با ستاد اجرایی همکاری می‌کنند.

به گزارش مشرق، اسماعیل احمدی مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، اظهار کرد: نیروهای ستاد اجرایی فرمان درحال حاضر برای مقابله با کرونا علاوه بر فعالیت در بیمارستان ها، پایگاه‌های درمانی‌ای در مساجد بنا کردند.

بیشتر بخوانید:

سیمان رایگان و کمک ۴۰ میلیارد تومانی به سیل زدگان خوزستان

احمدی گفت: سیل اخیر که استان‌های بوشهر، هرمزگان، خوزستان و سیستان و بلوچستان را در برگرفت گروه‌های جهادی که عمدتا در دل مردم هستند اولین گروه امداد رسان به شمار می‌رفتند.

بیشتر بخوانید:

سردار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه تا رفع کامل مشکلات ناشی از سیل در کنار مردم خوزستان است

او با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در راستای برپایی قرارگاه‌های جهادی اش، پشتیبانی ویژه‌ای از گروه‌های امدادی خواهد داشت، گفت: این گروه‌های جهادی ستاد در حال حاضر در حال امدادرسانی، ایجاد فضای اسکان و تخلیه گل و لای از منازل مردم و فعالیت در ایستگاه‌ها سلامت هستند.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: بیش از ۷ هزار و ۵۸۰ گروه جهادی به طور مستقیم با ستاد اجرایی همکاری می‌کنند همچنین خیریه ها، سمن ها، مساجد، کانون ها، انجمن ها، هیئت‌ها در این راستا با بنیاد احسان همکاری می‌کنند که در مجموع ۵۰۰ هزار مجموعه مردمی را شامل می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس