به گزارش مشرق، سیدامیر سیاح، کارشناس مسائل اقتصادی درباره اشتباه مهلک دلار ۴۲۰۰ تومانی طی توییتی نوشت: مستند۴۲۰۰ نشان می‌دهد بی‌تدبیری‌های سال۹۷ دامداری شیری را از صرفه انداخت و دام‌های پرارزش را راهی کشتارگاه کرد.

همان اتفاقات تلخ الان درحال تکرار است.

اگر جهانگیری، نهاوندیان و نوبخت همان سال۹۷ محاکمه می‌شدند، آیا تیم اقتصادی دولت جرات می‌کرد اشتباه مهلک دلار۴۲۰۰ را ادامه دهد؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    10 1
    فقط محاکمه ... هر جا سر می زنید نقشه کشیدن برای ضربه زدن به کشور، صنعت، کشاورزی، دامداری ... میگند به سیدضیا گفتن میخوستین ایران رو بفروشید. بی... گفت میخواستیم نخریدن!!!
    • فرید IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      6 0
      و سریال این سه نفر همچنان ادامه دارد
  • شمس الدین IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    6 3
    این حضرت اقا نکنه تو ایران نیست وخبر نداره برای ما فقیر فقرا شیر به قیمت طلا رسیده وپاکت یک لیتری شد پانزده هزار تومان 15000بیدارشو باهم بریم ،صرفه نمیکنه براشون
  • احمد IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    برنامه ریزی برای انقراض شغل دامداری در ایران از خیلی وقته شروع شده و مربوط به این دولت هم نیست، از زمانی که جو کیلویی ۱۰۰ تومن بود تا زمانی که شد ۱۱۰۰ تومن گوشت ۳۰ هزار تومان بود، که این خیانت در زمان دولت قبلی به مردم ایران صورت گرفت و ۵۰ درصد خانوارهای عشایر و دامدار روستایی را در اطداف شهرهای بزرگ حاشیه نشین کرد، در حالی که قبل از حاشیه نشینی و افتادن در دام انواع و اقسام کارهاب خلاف و گروه ای تبهکار، مولد ترین قشر جامعه بودند، در زمان دولت فعلی هم جو از ۱۲۰ تومان الآن رسیده به ۴۰۰۰ تومان ولی گوشت زنده را که در بازار کیلویی ۱۲۰ هزار تومانه ، دارند ۴۵۰۰۰ تمان از دامدار میخرند، اگر میبینین یه خورده اون فشار دوره دولت قبلی کمتر شده به خاطر گل روی ماه آقازاده های واردات چی گوشته! ولی دارند کاری میکنند که تا ۱۰ سال آینده ۹۰ درصد گوشت مصرفی مملکت را تکسط نوده ها و نتیجه هاشون وارد کنند و بعد بفهمیم که این گوشت برای خوراک انسان نبوده و برای مصارف دیگه بوده که در انبار های کشور مبدا فاسد شده بوده و آقایون برای کسب روزی حلال لون را وارد کردند و به خکرد مردم دادند. لعنت الله علی قوم الظالمین.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    7 0
    دقیقترین تشخیص ازاتاق فرماندهی مشکوک اقتصادی ، اگر تاریخچه دو سه دهه فعالیتها و اظهاراتشان را تهیه کنید خیلی از نکات مبهم نا رسائیهای اقتصادی روشن خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس