به گزارش مشرق، علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما در پست اینستاگرام خود به موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال آینده پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:


این افراد که در تصویر می بینید جمعی از مدیران و چهره های شناخته شده کشور هستند که امیدوارم با هدف خدمت به مردم، برون رفت از مشکلات و توسعه کشور در فکر حضور در انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باشند. البته برخی افراد دیگر هم هستند که در این تصویر حضور ندارند.


درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ چند پرسش را از کاندیداهای ریاست جمهوری باید صریح و شفاف پاسخ دهند.

۱️ اگر اداره و مدیریت کشور با شرایط تحریم ها، کرونا، مشکلات اقتصادی بس دشوار است چرا می خواهید نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوید؟

۲️ آیا بنظر شما رئیس جمهور دارای اختیارات کافی و لازم هست؟ اگر شما هم مثل برخی رؤسای جمهور گذشته (خاتمی، احمدی نژاد، روحانی) اعتقاد دارید اختیارات لازم را ندارید؟ پس چرا می خواهید نامزد انتخابات شوید؟

۳️ تصویر شما از وضعیت کنونی ایران، فرصت ها، چالش ها و مشکلات آن چیست؟ راهکارهای شما برای برون رفت از این مشکلات کدام است؟

۴️ پاسخ روشن و کوتاه و گویای شما به گزاره های زیر چیست؟

۴.۱/ اقتصاد مقاومتی از نظر شما چیست؟ برای تحقق آن چه برنامه ای دارید؟

۴.۲/ برجام و پسا برجام، تحریم ها و تشدید تحریم ها از نظر شما چه جایگاهی دارد؟ برای حل آن چه برنامه ای دارید؟

۴.۳/ درباره مذاکره و رابطه با آمریکا نظرتان چیست؟

۴.۴/ مهمترین مشکلات اقتصادی کشور، بیکاری، رکود، تعطیلی واحدهای تولیدی، تورم، گرانی، کاهش ارزش پول ملی و ... است. برای حل این مشکلات چه برنامه ای دارید؟

۴.۵/ برنامه جامع، کاربردی و عملیاتی شما در حوزه فرهنگ، سیاست، امنیت، هنر، سلامت و ... چیست؟

۵️ ترکیب تیم و کابینه کاری شما چه کسانی هستند؟

(معاون اول، وزیران خارجه، ارشاد، اقتصاد، کشور) رئیس بانک مرکزی و ... را معرفی کنید.

کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باید بدانند « برنامه محوری» «کارآمدی» «ترکیب تیم کاری و مدیریتی» است که پاسخگو است. با شعار گرایی نمی شود بر روی موج احساسات برنده انتخابات شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمدبهرامى بلوچ IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    14 8
    مشكلات مردم بارئيس جمهورى حل ميشودنه يقه بسته باشد ونه ملا ونه بظاهرمومن بلكه كسى باشد كه شناخت كامل ازدرون واقتصادوجوانان وتوليدداخل كه ايران روى گنج است وبايدبه ثمربنشيندوصادرشودوبه اين باورباشدنه هسته اى ونه بدون ارتباط جهان ميتوانيم كارى انجام بدهيم استين هارا بالازد وعملاتوليدصادرات ونيازكشورراازداخل تامين كرد وانقدر مردم را سيركرد تاخمس وزكات مردم ايران براى نيازمندان جهان سرازيرشود واين شدنى است
    • محمود بلوچ IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      3 0
      ربطی به یقه و لباس ندارد! باید مرد عمل و تلاش باشد و با وجود همه کاستی ها همه وجودش را برای مردم و کشور بگذارد اینگونه به صادرات و مردم و... هم خواهد رسید ان‌شاءالله
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      1 1
      منظور از یقه بسته ها همون خاوری و شهرام جزایری و ظریف هست؟ اگر یک فرد مومن واقعی باشد ، پس ترس از خدا و حق الناس دارد و حتما برای مردم خدمت میکند ولی تو از یقه بسته ها چی میتونی که ازشون حمایت میکنی ؟
  • DE ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    27 7
    فقط عباس آخوندی . همونجور که مسکن را آباد کرد کشور را هم می تواند آباد کند
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      3 4
      تو حتی در ایران هم زندگی نمی کنی پس بهتر ساکت بشی
    • محمود خطیبی IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      14 0
      نمیدونم قوه محترم قضائیه کی این آقا رو بازداشت میکنن!
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    19 0
    در مجلس یک قانون بتصویب برسد وقتی شخصی رئیس جمهور گردید در پایان چهار سال باید پاسخگو باشد نه اینکه طلب کار شود
  • IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    23 0
    واز دارایی هاشون هم سوال بشه و همچنین بچه هاشون الان کجا هسن
  • علی IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    8 4
    سلام عکس احمدی نزادیادتون رفته اعترتض می کنه
    • جعفر IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      9 18
      یعنی ارزش یک موی دور افتاده دکتر محمود احمدی نژاد به تمام این کاندیداها بیشتر است.
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      1 2
      احمدی نژاد سال 88 فوت کرد، از اون زمان روح مشایی به جاش نشسته
  • بهترین پیشنهاد برای اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰: IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    8 8
    ۱-شرکت محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری ۲- شرکت سعید جلیلی در انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس(بعنوان رئیس مجلس شورای اسلامی )
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      3 2
      بهتر است اقای دکتر قالیباف در همان مجلس خدمت کند ایشان در مجلس میتواند پشتیبان بسیار مطلوبی برای نهادینه کردن قوانینی که منفعت ملی را دنبال میکند باشد و بهترین گزینه برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اقای دکتر جلیلی که برنامه مدون وقابل قبولی برای کشور دارد میباشد ایشان در تمام سخنرانیهایش سرمایه گذاری روی توان داخلی و جوانان نخبه ساعی و کوشا را مد نظر دارد نه جلب توجه امریکا شیطان بزرگ که سران و مردم کشورهای خاورمیانه گاو شیرده میبینند و فقط دنبال چپاول ثروت های منطقه میباشند بالاخره ملت ایران هشت سال از بهترین سالهای عمر خود را بابت مذاکره ذبح کردند و طرفین امریکایی و اروپایی بی شرمانه و گستاخانه هنوز دنبال حذف ایران میباشند
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 2
    علی برکت الله
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    2 0
    پاسخ همه یکی است؟ اقتصاد خوب
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    1 0
    زنده باد ایران من
  • شهروند ارومیه IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    2 0
    و اضافه شود سوالات زیر 1- برای فرهنگ سازی جهانی غدیر و مهدویت چه برنامه ای دارند؟ 2- جایگاه ایران را در مدیریت جهانی چگونه تعریف می کنند؟ 3- جایگاه های شورای شهر و محله و روستا را چگونه با شرایط جدید کشوری و جهانی باز تعریف می کنند؟ 4- برای استفاده از توان بسیج در بحران ها چه برنامه ای دارند؟ 5-برای رشد صادرات بخصوص صنعتی و فرهنگی چه برنامه ای دارند؟ 6- آیا علاقمند به توسعه حزبی جمع گرا است یا فردگراست؟ 7-آیا توان دارد مسولیت ها را به فرمانداران شهرستانها بسپارد و آنها را پاسخگوی دولت بکند؟ 8- رابطه خود را با مجلس و قوه قضاییه و نیروهای مسلح چگونه تعریف می کند؟ 9- چه برنامه ای برای استفاده بهینه از سفارت ها در خارج از کشور دارد؟ 10- رابطه خود را با بسیج و صداو سیما تعریف می کند؟ 11-آیا حاضر است کابینه خود را در هنگام ثبت نام معرفی بکند؟ 12- رابطه خود را با حوزه علمیه و مساجد چگونه تعریف می کند؟
  • بنده خدا IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    2 1
    دولتهای قبلی با سوار شدن روی موج برنده انتخابات شدن( بخصوص روحانی و خاتمی) و بعدیها هم خواهند شد. همیشه نیروهای خالص و انقلابی که بی اخلاقی و موج سواری نمیکنن بیرون میمونن و برنده نمیشن. سال آینده هم همینطور میشه. حالا ببینید
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    2 5
    حداقل یکی باشه که لااقل یکم خوشتیپ وخوشگل هم باشی تو دولت‌های دوروبری آبرومون نره. خخخخخخ
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      2 1
      هه هه هه بی مزه همه چیز رو به سخره گرفتین که یه بیشعور بیسواد رای اورد خدا لعنتتون کنه ابله ها
  • علی بارانی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    با سلام و احترام تا این لحظه هیچ کدام از کاندیداها راجع به حمل و نقل عمومی و موضوع ترافیک و آلودگی کلانشهر ها صحبتی به میان نیاورده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس