خودروی اقساطی؛ دست یافتنی‌تر از همیشه برای همه!

خرید خودرو اقساطی با توجه به وضعیت اسفناک بازار خودرو به رویایی دست نیافتنی برای عموم مردم تبدیل شده است. از یک سو فروش اقساطی خودرو از سوی گروه‌های خودروسازی معتبر (ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و...) مدتهاست که ارائه نشده و البته هیچ راهکار مشخصی نیز برای خرید خودرو اقساطی در آینده برای خریداران مشخص نشده است. اما خبر خوش اینجاست که سایا خودرو، رویای دستیابی به یک اتومبیل صفر را از طریق خرید خودرو اقساطی برای تمامی خریداران به واقعیت تبدیل نموده است...

خرید خودرو اقساطی از سایا خودرو چه مزایای جذابی دارد؟!

سایا خودرو به عنوان مجموعه ای معتبر، فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و پارس خودرو، فروش اقساطی خودرو را با شرایط ویژه‌ای ارائه نموده است. اما چرا فروش اقساطی خودرو از این مجموعه، یک تجربه‌ی خاص خواهد بود؟!

تحویل آنی خودرو: در طرح‌هایی که سابقاَ از سوی شرکت‌های خودروسازی ارائه می‌شد، تا زمان دریافت تمامی وجه در دو قسط، هیچگونه اتومبیلی به خریداران تحویل داده نمی‌شد؛ اما جالب است بدانید که در طرح خرید خودرو اقساطی سایا خودرو، مشتریان می‌توانند با پرداخت تنها 50% از هزینه‌ی خودرو، تحویل آنی و به لحظه ی خودرو را تجربه کنند.

آفرهای ویژه، ویژه و ویــــــــژه: نکته‌ی جالب‌تر آنکه، حتی با هماهنگی با مدیران سایا خودرو، امکان پرداخت حتی کمتر از 50% هزینه‌ی کامل خودرو نیز برای تحویل آنی برخی از اتومبیل‌ها وجود دارد؛ پس برای دریافت چنین آفرهای جذابی، با پشتیبانان و مشاورین قدرتمند سایا خودرو تماس گرفته و آخرین شرایط خرید و فروش اقساطی خودرو را جویا شوید و در کمال آرامش و بدون فشارهای روانی موجود در بسیاری از بنگاه‌های خودروی غیرحرفه ای، بهترین و صحیح ترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنید. در این آشفته بازار خودرو، چه شرایطی هیجان انگیزتر از این پیشنهاد؟!

امکان تعویض خودرو: تمامی اتومبیل‌های طرح فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو، با بالاترین کیفیت ممکن به دست متقاضیان خواهد رسید و مجموعه سایا خودرو، تضمین این مسئله را به تمامی مشتریان ارائه می‌دهد. اما اگر به هر دلیلی در پروسه‌ی پرداخت اقساط، متقاضیان از انتخابشان پشیمان شوند، امکان تعویض خودرو به راحتی از سوی مجموعه سایا خودرو وجود خواهد داشت و این خدمت نیز در راستای آسودگی خاطر مشتریان به مخاطبان تقدیم شده است.

پشتیبانی قدرتمند تلفنی: هر سوالی که داشتید... تأکید می‌کنیم هر سوالی که از طرح خرید خودرو اقساطی (فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور و...) در ذهن داشتید را در تماس با کارشناسان خبره سایا خودرو مطرح کنید و پیش از انتخاب نهایی، از مشاوره‌های قدرتمند متخصصین سایا خودرو استفاده نمایید.

فروش اقساطی ایران خودرو؛ فرصتی بینظیر برای اتومبیل‌دار شدن

http://file.tesmino.ir/content/35467411/image_b7f4d88883d6c9f7e45063799d7013f8cdc98f6d.png

به کدام ماشین علاقه دارید؟! جالب است بدانید که در طرح فروش اقساطی ایران خودرو در مجموعه سایاخودرو، امکان فروش اقساطی خودروهای: سمند سورن، سمندef7 و Lx، انواع پژو 206 تیپ 2 و 5 و صندوقدار، پژو 207 دستی، اتومات و صندوقدار، پژو 405 Glx و Slx، پژو پارس سال، اتومات و tu5، رانا، دنا، دناپلاس،دنا پلاس توربو و دنا پلاس اتومات، فروش اقساطی خودرو هایما S5 و S7 و H30 کراس، سوزوکی گرندویتارا و... فراهم خواهد بود و خریداران می‌توانند از امکان تحویل آنی تمامی این خودروها در صورت پرداخت تنها 50% از هزینه‌ها، لذت ببرند.

فروش اقساطی سایپا از سایا خودرو؛ همان شرایطی که می‌خواهید.

همچنین با شرایط عنوان شده، امکان خرید خودرو اقساطی با قیمت مناسب برای تمامی محصولات سایپا که بسیار هم پرطرفدار است، فراهم خواهد بود. بدنیست بدانید که تمامی خودروهای پرطرفدار این گروه خودروسازی در طرح فروش اقساطی سایپا از سوی سایاخودرو، گنجانده شده است و به دور از هیاهوهای کاذب بازار، می‌توانید به خرید اقساطی ماشین‌های مورد نظرتان بپردازید. فروش اقساطی خودروهایی از قبیل: پراید 131 و پراید 111، تیبا و تیبا2، ساینا، کوییک، کوییک آر، آریو، سراتو، چانگان CS35 و البته در آینده ای نزدیک خودروی جذاب شاهین...

خریدهای جذاب در فروش اقساطی کرمان موتور و پارس خودرو

فروش اقساطی خودروی جک S3 یا جک S5 یا دیگر خودروهای جذاب؟! کدامیک مدنظرتان است؟!

بدنیست بدانید که برای خرید خودرو اقساطی از هریک از این شرکت‌های قدرتمند، کافیست با هر بودجه‌ای که در دست دارید، با کارشناسان سایا خودرو تماس بگیرید. در واقع کارشناسان سایا خودرو، اطلاعات مربوط به مراحل اجرایی فروش اقساطی خودروی ارزان را که به صورت معتبر و قانونی و تحت مجوز از اتحادیه‌ی نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو است را برایتان توضیح خواهند داد و پس از آن، می‌توانید در آرامش کامل و به دور از تقلب‌های بازاری و همچنین خطرهای کرونایی حاصل از حضور فیزیکی در بنگاه‌ها، تصمیم نهاییتان را با پرداخت تنها نیمی از هزینه خودرو و تحویل آن آن، اتخاذ کنید.

سایا خودرو؛ انتخابی مطمئن درفروش اقساطی خودرو برای تمامی خریداران خودرو

هرآنچه که بایستی از خرید خودرو اقساطی بدانید را تا اینجای کار خواندید؛ اما همچنان پیشنهاد می‌کنیم که با کارشناسان سایا خودرو تماس بگیرید و خودتان کیفیت، اعتبار و شرایط جذاب و فوق العاده را مقایسه کنید و مطمئن شوید که در این اوضاع آشفته بازار خودرو، فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و پارس خودرو دیگر یک رویا نیست!

با سایا خودرو، کیفیت را با بهترین قیمت ممکن به زندگیتان وارد کنید.

تلفن تماس: 02171333133


** این محتوا صرفا تبلیغاتی است  و به معنای تایید محتواها و مطالب بیان شده آن از سوی مشرق نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس