کد خبر 1153257
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش مشرق، سعید نوروزی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: چرا باید ۷۵ درصد کل بودجه کشور صرف بودجه شرکت‌های دولتی بشود؟! شرکت‌هایی که از طرفی "زیان‌ده" هستند و از طرفی دیگر میزان مالیاتی که این شرکت‌ها پرداخت می‌کنند تنها فقط حدود ۳/۵ درصد کل درآمد مالیاتی است!

آقای تدبیر و امید؛ برای یک‌بار پاسخگو باشید..


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    10 5
    مجلس تصویب نکند
  • دانیال IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    11 2
    این دولت که مثل دولتهای قبلی له له خصوصی سازی و کوچک کردن دولت است. بودجه کشور صرف چه شود آقا شرکت های دولتی کارمند دارد و کارمند و کارگر شرکت یعنی مردم . این بودجه عمده اش صرف حقوق کارمندان و کارگران می شود. از نظر شما همه جا باید خصوصی شود تا این یک لقمه نان مردم بیفتد به چنگ شل کن و سفت کن سرمایه دارها. چشم دیدن این که بودجه کشور می رود در جیب اکثریت مردم را ندارید. جلوی فساد آشکار و پنهان را بگیریم و این قدر بر طبل خصوصی سازی نکوبیم ما در این 30 سال چه خیری از این سیاست کثیف اقتصادی دیده ایم جز به وجود آمدن مردمی با روحیه ی مصرف گرا و حریص طماع و رقابتجو و رخت بربستن روح اخلاقی دهه های پیش از جامعه. و همچنین آنچنانکه شاهد آن هستیم افزایش فاصله طبقاتی افزایش فشار زندگی بر مردم و رشد نارضایتی اقشار مختلف خصوصا قشر متوسط و طبقات پایینتر. اجرای این سیاست موجب تضعیف روحیه و انگیزه مقاومت مردمی در برابر فشار استکبار خواهد شد. بزرگترین خطر راهبردی که انقلاب و اهداف آن را تهدید میکند ادامه این سیاست فاسد و ناعادلانه و سرتاپا غربی خصوصی سازی است.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      1 0
      برادر من چرا شانتاژ میکنی؟! شرکت ها زیان ده هستند. میدونی یعنی چی؟ یعنی این که همین سرمایه ی مردم که شما میگی تو این شرکت ها دود میشه و از بین میره. بخشی ازش دستمزد ها هستند. بخش اعظمش صرف دستمزد و پاداش و حقوق نجومی مدیران و استهلاک وسایل قدیمی میشه.
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      0 0
      اگر رده مدیریتی (که عملا غیر از مفتخوری هیچی بلد نیستند) از دستگاههای اجرایی حذف شود و حقوقهای نجومی شان برای اشتغال بیکارها صرف شود در مملکت بیکاری نمی ماند.
  • دکتر حسن روحاني IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    2 0
    من بلد نيستم.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    با سلام چون در قبل از دولت اقای احمدی نژاد بودجه این شرکتها بیش از 90درصد ان عمرانی وتوسعه ایی بود در دولت ایشان هزینه بالای یارانه به این شرکت ها تحمیل شد وبعد اجازه افزایش قیمت ها داده نشد در حالی که هزینها تا100برابر افزایش یافته است کم کم به اینجا کشید که همه بودجه بشود جاری دست وپای این شرکت ها را بسته اید و بدون دقت وانصاف میگویید زیانده هستند خوب اجازه گرفتن قیمت تماام شده هم تدارند ان مقداری هم که به حسابشان میایید ستاد یارانه ها برداشت میکند لتفاقا خدمات رسین شرکتها همین ها هستند 0 وزارت نیرو9
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    درامد خود این شرکتها به خودشان بدهید واجازه شرکت داری بدهید تا درست شود وقتی هزینه پایشرکت است درامد برنگرده همین میشود
  • NL ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    2 0
    ما هم خیلی دوست داریم بدونیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس