کد خبر 1153174
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
فنونی‌زاده: استقلال در دیدارهای خانگی باید بهتر نتیجه بگیرد

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان در روزی که می‌توانستند برنده از میدان خارج شوند به تساوی رسیدند تا ۲ امتیاز مهم را از دست بدهند.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی‌زاده اظهار داشت: استقلال در نیمه اول نخست دیدار با صنعت نفت به سانتر از جناحین روی آورده بود که موقعیت چندانی برای خلق موقعیت نداشت. به طور حتم غیبت پنج بازیکن استقلال در روند تیمی آبی‌پوشان تاثیر داشت و آنها می‌توانستند در این مسابقه به «محمود فکری» کمک بیشتری کنند.

وی افزود: «شیخ دیاباته» یکی از بازیکنان با کیفیت استقلال است که فصل گذشته علاوه بر اینکه گل‌های زیادی برای استقلال به ثمر رساند عنوان آقای گلی را کسب کرد. او اگر از بند مصدومیت رهایی و به شرایط ایده‌آل برسد می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

بیشتر بخوانید:

صیادمنش: استقلال سود خوبی از انتقالم به فنرباغچه برد

فنونی‌زاده تصریح کرد: «احمد موسوی» در غیاب «وریا غفوری» در جناح راست عملکرد خوبی داشت و توانست با حضور به موقع خود در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان گل‌زنی کند.

وی تاکید کرد: خط هافبک استقلال دوندگی زیادی دارد اما حضور یک بازیکن خلاق در این پست خالی است و فکری باید تمرینات بیشتری را در نظر بگیرد تا این نقص را فراهم کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در روزی که می‌توانست برنده از میدان خارج شود به تساوی یک بر یک رسید تا دو امتیاز مهم را از دست بدهد. این تیم باید در بازی‌های خانگی دقت بیشتری را انجام دهد تا بعدها افسوس امتیازات از دست رفته را نخورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس