مدیر امورآب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی (ره) بازداشت شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی (سربندر) روز دوشنبه با صدور قرار قانونی از سوی دادستان این شهر بازداشت و روانه زندان شد.

به گزارش مشرق، فرماندار ماهشهر دوشنبه شب با تایید این خبر گفت: وی پس از احضار به دادسرای شهر بندر امام خمینی (ره) و تفهیم اتهام بازداشت و به زندان معرفی شد.

محسن بیرانوند اتهام مدیر امورآب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی را ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده تاسیسات آب و فاضلاب بیان کرد.

همچنین مدیر اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب بازداشت مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی (سربندر) را تایید ولی دلیل بازداشت وی را مسایل مرتبط با بحران آب‌گرفتگی اخیر در این شهر عنوان کرد. رسول صالحی با ابراز تاسف از بازداشت مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی (ره) گفت: باید تلاش کرد مشکلات را از جلوی پای مردم برداشت.

شهردار شهر بندر امام خمینی (ره) نیز روز شنبه ۱۵ آذر از سوی غلامرضا شریعتی به دلیل آنچه اهمال و تاخیر در بکارگیری امکانات برای رفع آب‌گرفتگی این شهر عنوان شده از کار تعلیق شد.

وی ساعتی پیش از تعلیقش از سوی عالی‌ترین مقام اجرایی خوزستان در یک نشست خبری از عملکرد خود در بحران آب‌گرفتگی این شهر دفاع و گفته بود شهرداری با همه امکاناتی که در اختیار داشت وارد میدان عمل شد و چنانچه امکانات بیشتری از استان به منطقه گسیل می‌شد می‌توانست بهتر از این عمل کند.

در همین حال حجت‌الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور که از سوی رییس دستگاه قضا ماموریت یافته تا با سفر به خوزستان علت و عوامل موثر در بروز آب‌گرفتگی را بررسی و گزارشی به وی ارایه کند روز دوشنبه در نشستی که با مدیران اجرایی استان داشت گفت: چنانچه ثابت شود مدیری در انجام وظایف قانونی خود در بحران آب‌گرفتگی اخیر مقصر بود یا ترک فعل کرده طبق قانون با وی برخورد خواهد شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در سفر به خوزستان روز دوشنبه وارد اهواز شد و ساعاتی پس از ورود، از مناطقی که هفته گذشته با بحران آب‌گرفتگی رو به رو بودند دیدن و از مردم این مناطق دلجویی کرد.

وی قرار است روز سه‌شنبه ۱۸ آذر از بندر ماهشهر و شهر بندر امام خمینی (ره) از توابع شهرستان ماهشهر دیدن کند. میزان بارندگی اوایل هفته گذشته در شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان ۱۶۷ میلیمتر گزارش شد که منجر به آب‌گرفتگی وسیع در این شهرستان شد .۲۵ آذر ۱۳۹۸ نیز بر اثر بارندگی شدید بخش‌های وسیعی از کلانشهر اهواز، کارون و آبادان دچار آب‌گرفتگی شد و خسارت زیادی به مردم و وسایل خانگی آنان وارد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دیده بان IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    11 1
    احسنت
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      0 0
      فقط اعدام
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    21 1
    استاندار خوزستان رو کی میگیرن
  • محمد IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    10 1
    سلام علیکم لطفا سوال بکنید چرا جویهای آب کنار خیابانها را قبلا وجود داشت و کمک به تخلیه آبهای سطح خیابان می کرد، چرا در اکثر جاها پر کردند و نابود کردند، مگر قبلا باران نمی آمد چرا حالا مشکل ساز شده است.
  • دیده بان IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    8 1
    احسنت، ان شاءالله رسیدگی سریع وقاطعانه وبدون اطاله دادرسی وبازدارنده!
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    4 2
    منکر بی لیاقتی بسیاری از مسئولان نیستم. ولی به جای این مسخره بازی ها پاشید بریم جهادی خوزستان یه کاری خودمون بگیریم دستمون. اگه قراره شهر ساخته بشه، دوباره بسازیمش. اگه نه هم که بشینید هر شخصی تو هر مقادمی بود رو به دلیل فراگیر شدن یه خبر بهش فحش و ناسزا بدید و بعد دستگیر و دادگاهی ش کنید و سر بارون بعد هم همین آش و همین کاسه. تو این شرایط مسئولی که بعضا یکی دو ساله سر کاره هیچ کاری نمی تونه بکنه. فقط به درد تیتر کردن میخوره. مشکل مردم حل نمیشه.
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      0 0
      علی برکت الله
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    3 2
    خدا کنه سوری نباشه. استاندار گذاشت رفت تهران، دوتا مدیر رده پایین بازداشت شدن که بعد رفتن بازرس قوه قضاییه همه برگردن سر کارشون
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    3 0
    این قانونی که بخواهد مسئول را بخاطر ترک فعل اینگونه زندان کند در ظاهر کاری پسندیده است ولی در عمل خیلی احساسی با موضوع بر خورد کردن است چون مثلا مورد ذکر شده در بالا ممکن است این فرآیند ساخت و ساز غیر مجاز در دوره چند مسئول شکل گرفته باشد و گرفتن حلقه آخر به تنهایی منطقی نیست تشخیص ترک فعل را باید یک واحد مستقل و کارکشته به مسائل اجرایی در کل کشور بعهده بگیرد که از رفتار های هیجانی و بی انگیزه کن مدیران دوری شود
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    مدیر روابط عمومی: باید تلاش کرد مشکلات را از جلوی پای مردم برداشت !!!!!؟؟؟؟ جنای آقای صالحی اتفاقا یکی از بزرگترین مشکلات مردم همین مدیران بی کفایت و نالایق هستند که باید برکنار و محاکمه بشوند !!!!!!!
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    6 0
    درست مسولین قبلی هم مقصرن ولی مگه مسول الان کم وقت و بودجه دارند؟؟ نمیشه که تا ابد بگیم قبلی ها الان بازداشت و توقیف اموال بشن تا درس عبرتی برای دیگران و آینده بشن
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    مردم منتظر دستگیری ومحاکمه دولتمردان هستند که مردم رو بیچاره کرد
  • GB ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 1
    حرکات نمایشی بدون هیچ گونه نتیجه ای!!! شرم آور است
  • GB ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    مسئول عمده مشکلات کشور عمدتا مسوولان بی کفایت هر دولت هستند و این را همه میدانند
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    اینا تقصیری ندارند مامورند و معذور لطفا دولتمردان را دستگیر و محاکمه کنید.
  • ضیآ IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    اصلااین شهرصاحب نداره هرکه مسول میشه فقط بفکردزدی وغارتگری است مادرشهرزندگی نمکنیم چون همیشه بایدازچکمه استفاده کنیم
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    بخدامابی ارزه هستیم که انهاراپشت کرسی مینشونیم مادولت مردان نداریم چون اگرداشیم یارانمون دودلا نبودماکه ۹۰درصدازبوجه کشوری تآمین میکنیم بایداینطوری زندگیمان باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس