کد خبر 1153018
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
تساوی استقلال و صنعت نفت در نیمه اول

مصاف استقلال و صنعت نفت آبادان در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

دقایق اول این بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم یکدیگر را محک زدند تا بتوانند راهی به دروازه یکدیگر پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش هافبک استقلال به محرومیت ۴ ماهه

در ادامه آبی‌پوشان پایتخت سعی داشتند تا با ورود به نیمه زمین حریف برای خود موقعیتی دست و پا کنند اما دفاع صنعت نفت اجازه ایجاد فرصت به شاگردان محمود فکری نداد.

تا دقیقه ۲۵، مصاف زرد پوشان آبادانی و آبی‌پوشان پایتخت بدون هیچ موقعیت خاصی پیش رفت و بازی درگیرانه استقلال و صنعت نفت، باعث شد تا فرصت گلزنی برای دو تیم پیش نیاید.

این مسابقه در حالی به دقایق پایانی نیمه اول رسید که بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم هیچ موقعیتی نتوانستند روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. دفاع صنعت نفت باعث شد تا استقلال نتواند به محوطه جریمه نزدیک شود و بازی بدون گل جریان پیدا کند.

اولین موقعیت بازی در دقیقه ۴۱ رخ داد و محمد نادری با حضور در محوطه جریمه صنعت خواست توپ را به روی دروازه حریف ارسال کند که حضور حامد فلاح‌زاده باعث شد این موقعیت برای استقلال نصفه و نیمه تمام شود.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل بی‌نتیجه بود تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در این بازی فرشید باقری با توجه مصدومیت بازیکنان باتجربه این تیم، کاپیتان آبی‌پوشان پایتخت است.

همچنین وریا غفوری کاپیتان استقلال که به دلیل مصدومیت در بازی امروز حضور نداشت، جهت روحیه دادن به هم‌تیمی‌هایش در محل اردوی آبی‌های پایتخت و ورزشگاه حضور داشت.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، احمد موسوی، فرشید باقری، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب صنعت نفت آبادان: حامد فلاح زاده، حسین ساکی، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، عبدالله ناصری، امید حامدی‌فر، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، طالب ریکانی، سیدفاخر تهامی و رضا خالقی فر

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس