حجت الاسلام درویشیان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر به اهواز گفت: مردمی که ۸ سال دفاع مقدس پیشگام جهاد و مقاومت بودند، شایسته بهترین خدمات هستند و انتظار می‌رود کار اساسی برای مشکل جمع آوری آب‌های سطحی انجام شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور که با دستور ریاست قوه‌قضاییه به منظور بررسی مشکلات ناشی از سیل و آبگرفتگی به خوزستان سفر کرده است در جمع تعدادی از مسئولان استانی اظهار داشت:  مردمی که ۸ سال دفاع مقدس پیشگام جهاد و مقاومت بودند، شایسته بهترین خدمات هستند و انتظار می‌رود کار اساسی برای مشکل جمع آوری آب‌های سطحی و فاضلاب انجام شود.

بیشتر بخوانید:

خوزستان در سیل، استاندار در تهران؟!

وی ادامه داد:کار گذاشتن پمپ، علاج موقت است و باید کار بصورت ریشه‌ای انجام شود، ما به دوستان گفته‌ایم کم‌کاری‌هایی که انجام شده از سوی هر نهادی که بوده مورد بررسی قرار بگیرد و اگر ترک فعلی انجام شده، سازمان بازرسی ورود کند و به شدت برخورد می‌کنیم.

وی افزود: این حق طبیعی مردم است که هم آب شرب مناسب و هم سیستم فاضلاب درست داشته باشند.

ببینید:

فیلم/ جزئیات اقدامات رئیس سازمان بازرسی در اهواز

عضو شورای‌عالی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: اختلاف نظرها باید در جهت خدمت به مردم کنار گذاشته شوند و یک بار برای همیشه باید تکلیف این موضوع مشخص شود و اینجور نباشد که هر سال بیاییم راجع به این مسئله بحث کنیم.

 درویشیان با اشاره به ضرورت ارائه گزارش، حسب دستور ریاست قوه به ایشان در خصوص ترک فعل‌های صورت گرفته در این حوزه افزود: اینکه بگوئیم باران زیاد باریده که توجیه خوبی نیست. کما اینکه در نقاط زلزله خیز، ساختمان‌ها را برای تحمل ۹ ریشتر هم پیش‌بینی می‌کنند و این موضوع در بحث آبگرفتگی‌ها و فاضلاب و آب‌های سطحی خوزستان باید لحاظ شود و حسب دستور ریاست قوه، گزارش مبسوط از کم و کیف اقدامات انجام شده و قصور و تقصیرهای احتمالی به ایشان ارائه خواهد گردید.

بنابر این گزارش، نشست مدیران استانی در غیاب استاندار خوزستان که در تهران بسر می برد، هم‌اکنون در بازرسی‌کل استان خوزستان با حضور رییس دادگستری و دادستان استان در حال برگزاری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس