کد خبر 1152938
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
نیروهای کمکی رئال مادرید رسید

زین الدین زیدان می تواند از چهار بازیکن خود که دوران نقاهتشان را پشت سر گذاشتند برای دیدار برابرگلادباخ و اتلتیکومادرید استفاده کند.

به گزارش مشرق و به نقل از بی ساکر، رئال مادرید پس از عبور موفقیت آمیز از نخستین آزمون خود و کسب سه امتیاز برابر سویا، دو بازی حیاتی نیز پیش رو دارد. سفیدپوشان باید مقابل مونشن گلادباخ و اتلتیکومادرید نتیجه لازم را به دست آورند تا شرایط خود را بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید:

چه بلایی سر رئال مادرید آمده است؟

زین الدین زیدان در بازی چهارشنبه شب برابر تیم آلمانی در هفته آخر لیگ قهرمانان اروپا می تواند از سرخیو راموس، دنی کارواخال، اودریوسولا و یوویچ بهره ببرد، هر چهار بازیکن در دیدارهای اخیر تیمشان حضور نداشتند. بازگشت کاپیتان بیش از همه برجسته است. راموس که جای خالی اش در خط دفاعی خیلی مشخص بود در لیگ قهرمانان دوباره پا به توپ خواهد شد تا ضعف های دفاعی را پوشش دهد که عمدتا از جانب رافائل واران بود. مادرید بدون مدافع اسپانیایی (به جز دیدار برابر سویا) دفاع متزلزلی داشت.

در رابطه با کارواخال که دومین مصدومیتش را در این فصل پشت سر گذاشت احتمال حضورش برابر گلادباخ وجود دارد. او اگر به این بازی نرسد در داربی مادرید به میدان می رود. اخیرا لوکاس واسکس جای خالی مدافع اسپانیایی را پر کرده بود. بازیکن مادرید مجبور شده بود کمی عقب تر بازی کند. سومین نیروی کمکی اودریوسولا است. او مشکل عضلانی اش را پشت سر گذاشت و پس از مدتی غیبت اکنون می تواند برای تیم زیدان بازی کند. 

یوویچ چهارمین بازیکن جدید است. مهاجم صربستانی که ویروس کرونا را پشت سر گذاشت می تواند در فهرست جدید رئال مادرید قرار بگیرد. بازیکنی که در هر دو بازی حساس سفیدپوشان حضور نخواهد داشت فدریکو والورده است. اکنون زمان مادرید فرا رسیده است و این تیم نباید خطا کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس