کد خبر 1152912
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
آزمون: در لیگ قهرمانان اروپا بازی دوستانه نداریم/آماده پیروزی مقابل دورتموند هستیم

مهاجم ایرانی زنیت پیش از دیدار با دورتموند گفت: در لیگ قهرمانان اروپا بازی دوستانه نداریم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال زنیت روسیه فردا(سه شنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بورسیا دورتموند می رود.

در همین راستا سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخگو شد که به شرح زیر است:

* در لیگ روسیه شما برای قهرمانی می جنگید ولی در لیگ قهرمانان اروپا برای هیچ چیز. آیا می توانیم بگوییم بازی مقابل دینامو و اسپارتاک مسکو سخت تر از دورتموند است، اگر این چنین است دلیلش چیست؟

بدون شک این تورنمنت(لیگ قهرمانان اروپا) برای ما تمام شده و این بازی ارزشی ندارد. اما ما در این بازی مصمم هستیم تا با تمام قدرت مقابل دورتموند بازی کنیم. تلاش می کنیم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم. در لیگ قهرمانان اروپا بازی دوستانه وجود ندارد و در این بازی برای پیروزی وارد  زمین می شویم.

بیشتر بخوانید:

ثبت رکورد جالب آزمون در زنیت

* بعد از غیبت یک و نیم ماهه مقابل اورال هت تریک کردی و این بدان معناست که تو به اوج آمادگی رسیدی؟

گلزنی برای بازیکن مهم است. ماه سختی را  بدون تمرین پشت سر گذاشتم اما خوشبختانه به آرامی آمادگی ام را کسب کردم. ما در بازی با اورال 3 امتیاز را کسب کردیم و این مهمترین اتفاق بود.

* نقاط ضعف دورتموند را کجا می بینی؟ آیا در لیگ قهرمانان اروپا فرصتی دارید تا با برد توانایتان را نشان دهید؟

مربی نقاط ضعف دورتموند را برای ما بیان کرد. طبق تاکتیک مربی وارد زمین بازی می شویم. الان از صحبت کردن درباره نقاط ضعف دورتموند می ترسم. 

*به چه دلیل زنیت نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند؟

این اتفاق رخ داد و ما نتوانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم. امیدوارم در سال آینده با آمادگی بهتر بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس