کد خبر 1152891
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
پورموسوی به دنبال پوکر نشدن در برابر استقلال و حفظ طلسم آزادی

سیروس پورموسوی در سه رویارویی اخیر در برابر استقلال برنده نشده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران برود.

این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که تیم تحت هدایت سیروس پورموسوی با ۲ برد، یک مساوی و یک باخت هفت امتیازی است و هم امتیاز با استقلال در جایگاه ششم قرار دارد. این تیم برای دومین بار در این فصل پا به ورزشگاه آزادی می‌گذارد تا مقابل دیگر تیم پرهوادار پایتخت‌نشین مصاف دهد. تنها باخت آنها در لیگ بیستم مقابل پرسپولیس رقم خورده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال در چه صورت به صدر جدول می‌رسد؟

پورموسوی قرار است برای ششمین بار در لیگ برتر مقابل آبی‌پوشان تهرانی صف‌آرایی کند. او در پنج دیدار قبلی به ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی نائل شده که نتیجه خوبی است اما با ذکر این نکته که او در سه تقابل اخیر برنده میدان نبوده است.

پورموسوی در لیگ شانزدهم با هدایت استقلال خوزستان در برابر هم‌نام تهرانی به ۲ پیروزی ۲ بر یک رسید. در لیگ هجدهم او سرمربی فولاد شد و در اولین دیدار شفر او را در تهران با نتیجه بدون گل متوقف کرد. بازی برگشت در اهواز با برد پرگل چهار بر یک به سود تیم تهرانی تمام شد. در آن دیدار بود که پادووانی برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت و مصدوم شد.

نهایتاً در لیگ نوزدهم پورموسوی در قامت سرمربیگری تیم پارس جنوبی جم و در دیدار برگشت میزبان استقلال بود و تیم فرهاد مجیدی با ۲ گل از سد تیم او گذشت تا باختی دیگر به دست بیاید. حالا مربی تیم استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم که قهرمانی را به دست آورد به دنبال این است تا برای چهارمین بار متوالی در برابر استقلال تهران در امر پیروزی ناکام نباشد.

یادمان نرود که پورموسوی در ۲ تقابل با استقلال در تهران شکست نخورده و به یک برد و یک تساوی دست پیدا کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس