هند کرونا نمایه

شیوع یک بیماری ناشناخته با علائمی شبیه صرع در ایالت جنوبی «آندرا پرادش» هند یک قربانی برجای گذاشته و ۳۱۵ نفر را راهی بیمارستان کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی‌زبان «هندو» گزارش داد یک نفر از ساکنان شهر «الورو» در ایالت «آندرا پرادش» هند بر اثر یک بیماری ناشناخته جان باخته و ۳۱۵ نفر با علائمی مشابه در بیمارستان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تفاوت بین علائم آنفلوانزا و کرونا از نگاه WHO

به گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، ساکنان این شهر از روز شنبه با علائم یک بیماری ناشناخته در بیمارستان بستری شده‌اند و تا یکشنبه عصر تعداد آن‌ها به ۳۱۵ نفر رسید. در بین افراد بستری شده ۴۶ کودک و ۷۰ زن وجود دارد.

به گفته پزشکان، علائم بیماران، غش، سرگیجه، سردرد و علائم بیماری صرع است. از این بیماران آزمایش کرونا هم گرفته شده که نتایج آن منفی بوده است. گفته شده اغلب این بیماران در شرایط پایداری قرار دارند.

نمایندگان مقامات محلی بهداشت می‌گویند این احتمال وجود دارد که ابتلای جمعی بر اثر آلودگی هوا یا استفاده از محصولات غیراستاندارد باشد.

گزارش‌ها درباره شیوع این بیماری ناشناخته در جنوب هند در حالی است که این کشور با ۹ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۲۰۳ مورد ابتلا و ۱۴۰ هزار و ۵۹۰ مورد فوتی، به لحاظ شیوع کرونا دومین کشور درگیر جهان بعد از آمریکاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    12 2
    اینم بیاد ، آنهایی که از کرونا جان سالم به در برده اند از این مرض بمیرند
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      3 0
      ای خدا من فکر کردم کرونا فینال بود یعنی خدای نکرده بعدش این مرض
  • الناز میری IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    6 1
    !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس