برانکو در آستانه حضور در شباب الاهلی/پایان کار پروفسور در عمان؟

یک برنامه تلویزیونی در امارات اعلام کرد برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان و سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه هدایت تیم شباب الاهلی دبی است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ بعد از کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران همراه با پرسپولیس، این تیم را ترک کرد و عازم الاهلی عربستان شد. عمر کاری برانکو در الاهلی بسیار کوتاه بود و این مربی بعد از گذشت چند هفته از سمت خود برکنار شد.

بیکاری برانکو بعد از برکناری از الاهلی زمان زیادی نبرد و وی به همراه دستیاران سابق خود در پرسپولیس به پیشنهاد تیم ملی فوتبال عمان پاسخ مثبت داد و هدایت این تیم را بر عهده گرفت. البته به دلیل محدودیت های کرونایی و تعطیلی بازی های رسمی، برانکو تاکنون نتوانسته عمان را در بازی رسمی هدایت کند.

بیشتر بخوانید:

یحیی بر مدار خوشبختی

این در حالی است که خبر مذاکره برانکو با یک تیم اماراتی هم منتشر شده و طبق ادعای یک برنامه تلویزیونی، سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه قبول هدایت تیم شباب الاهلی است.

برنامه «شارع الریاضی» که از شبکه «ابوظبی الریاضیه» اعلام کرد برانکو ضمن مذاکره با باشگاه شباب الاهلی به توافقاتی دست یافته است و از ماه ژانویه سرمربی این تیم اماراتی می شود.

پیش از این و زمانی که نام برانکو ایوانکوویچ پیرامون چند تیم از جمله باشگاه هایی از ایران مطرح شده بود، این مربی کُروات اعلام کرده بود با تیم ملی عمان قرارداد دارد و جایی نمی رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس