کد خبر 1152763
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
استقلالی‌ها مراقب کاپیتان نفت باشند/ مهاجمان خوب تغذیه نمی‌شوند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: بازیکن همه کاره و محور کارهای تهاجمی صنعت نفت کاپیتان باتجربه این تیم است که استقلالیها باید به شدت مراقب او باشند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال بعد از دو پیروزی، یک مساوی و یک شکست در چهار هفته ابتدایی رقابتهای لیگ برتر، در هفته پنجم و در تهران به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. تیمی که در هفته چهارم موفق شد دیدار خانگی‌اش مقابل ذوب آهن را با تک گلی که در دقایق پایانی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند پیروز شود تا با روحیه بهتری به تهران آید.

محمد نیک سیرت مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص این بازی اظهار داشت: روند امتیاز گیری استقلال در این چهار هفته خوب بود اما ایده آل نبود. لذا باید از این بازی خانگی بهترین بهره برداری به عمل آید تا میانگین امتیاز گیری آبی پوشان در نمودار بهتر شود.

وی بیان داشت: حتی اگر میانگین هر دو بازی ۴ امتیاز (برد در خانه و مساوی خارج از خانه) که گفته می‌شود فرمول قهرمانی است را هم در نظر بگیریم، باز هم آبی پوشان یک امتیاز عقب هستند.

بیشتر بخوانید:

نفت آبادان به دنبال ضد فوتبال برابر استقلال نیست

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: استقلال در چهار هفته گذشته چهار بار گلزنی کرده و معدل یک گل به ازای هر بازی را به جای گذاشته که این آمار خوبی برای آنها نیست. ویژگی ذاتی و همیشگی استقلال زیاد گل زدن است و در اکثر ادوار گذشته لیگ برتر هم این استقلال بوده که فارغ از جایگاهش در جدول دارای بهترین خط حمله شده است. لذا از خط حمله استقلال انتظار می‌رود در گلزنی موفق تر عمل کنند.

نیک سیرت تاکید کرد: البته این را هم بگویم که انصافاً در این چند دیدار گذشته مهاجمان استقلال آنطور که باید و شاید از سوی خط میانی و مدافعان کناری تغذیه نشده‌اند که در صورت بهبود روند تغذیه آنها، حتماً عملکرد این مهاجمان که از بهترین فورواردهای ایران هستند بهتر خواهد شد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: صنعت نفت با استقلال هم امتیاز است و آنچه جدول می‌گوید این است که نفت اصلاً حریف راحتی برای آبی پوشان در خانه نیست. صنعت نفت یک کاپیتان همه‌کاره به اسم طالب ریکانی دارد که محور تمامی تهاجمات خطرناک آنهاست و اگر هافبک‌ها و مدافعان استقلال قادر به بستن بازی او نباشند قطعاً در پایان بازی پشیمان خواهند بود.

وی افزود: دروازه استقلال تاکنون در ورزشگاه آزادی باز نشده و در صورت ادامه این روند آنها در فاز دفاعی به اعتماد به نفس بالایی دست خواهد یافت که این می‌تواند در ادامه مسابقات به آبی پوشان کمک کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس