آیت‌الله کعبی

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان گفت: قوه قضاییه سال گذشته نسبت به اشتغال و راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل شده به ویژه در استان اردبیل و کارخان‌های بزرگ در خوزستان یا حل مشکلات هفت تپه اهتمام ویژه داشته است.

به گزارش مشرق، آیت الله عباس کعبی، ضمن تاکید بر اهتمام مسئولان در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور، بیان کرد: قوه قضاییه نسبت به سهل‌انگاری مسئولان در حل مشکلات معیشتی مردم باید نظارت قضایی بر حسن اجرای قوانین داشته باشند و کوتاهی و روند کند این اقدامات را به مسئولان تذکر بدهند.

بیشتر بخوانید:

رییس قوه قضاییه:زمین خواری در همه جای کشور وجود دارد

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان گفت: قوه قضاییه سال گذشته نسبت به اشتغال و راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل شده به ویژه در استان اردبیل(کشت و صنعت مغان) و کارخان‌های بزرگ در خوزستان یا حل مشکلات هفت تپه اهتمام ویژه داشته و این موضوع قابل تقدیر است. 

بیشتر بخوانید:

دستورالعمل نحوه رسیدگی به پرونده‌های «قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی» ابلاغ شد

وی تاکید کرد: قوه قضاییه امروز نیز باید درباره کنترل گرانی و تقویت پول ملی پیگیر باشد و از سویی مجلس شورای اسلامی نسبت به کنترل گرانی اقدام جدی داشته باشد.

 وی گفت: البته طرح دو فوریتی برای کنترل گرانی داشته است قوای سه گانه اگر دست به دست هم بدهند و با تمرکز و جلوگیری از حاشیه‌ها به حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند می‌توانند از این بحران عبور کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس