رضایی: بازهم یک پنالتی اشتباه علیه ما اعلام شد/با هر کسی مشکل دارند رُک‌ و راست بگویند - کراپ‌شده

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر با رحمان رضایی، باشگاه و یا هر کس دیگری مشکل دارند بیایند رُک و راست بگویند.

به گزارش مشرق، رحمان رضایی پس از بازی با تیم شهر خودرو مشهد در مورد کمبود بازیکن اظهار داشت: در مورد عدم حضور تعداد زیادی از بازیکنان ذوب‌آهن مقابل شهر خودرو به تفصیل در نشست بعد از بازی صحبت کردم و حرف دیگری ندارم اما پس از این دیدار و در آرامش کامل چندین بار فیلم بازی را بازبینی و با تعدادی از کارشناسان داوری هم مشورت کردم.

وی ادامه داد: اکثریت کارشناسان داوری بر این عقیده بودند؛ خطایی روی بازیکن شهر خودرو در محوطه جریمه صورت نگرفته و برخوردی انجام نشده و باز هم داور به اشتباه برای حریف ما اعلام پنالتی کرده است. دیگر نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهیم و به کجا شکایت کنیم. مشکلمان را با چه کسی در میان بگذاریم؟ اگر با رحمان رضایی، باشگاه ذوب آهن و یا هر کس دیگری مشکل دارند بیایند رک و راست بگویند.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: اما باید این نکته را متذکر شوم که آلوده‌ی بازی‌های پشت پرده نخواهد شد. تاکنون ۵هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده که در تمام هفته‌ها حداقل یک اشتباه تاثیرگذار داوری برای ما رخ داده است. امیدوارم بالاخره یک نفر در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران جوابگوی این اشتباهات باشد. وقتی اشتباهات پشت سر هم و در همه بازی‌ها برای یک تیم رخ دهد شائبه‌های زیادی را ایجاد می‌کند. امیدواریم نتایج مسابقات فوتبال در زمین بازی رقم بخورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mojtaba SE ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    اقای رضائی پنالتی بود .و حتی بازیکنت هم قبول کرد و اعتراضی نداشت..من تو فیلم معمولی حس کردم که بازیکن خودرو خودش رو الکی پرت کرد. اما تو اهسته فیلم بازیکن ذوب اهن محکم به ساق پای مها جم خودرو میزنه بجای توپ و چون قصدی به ساق پا نزد و هدفش توپ بود .داور اخراج نکرد و یک کارت زرد داد....مشرق جریان باور کن یک مشکل بزرگ فرهنگی است که بجای باور حقیقت (رضائی میدونه هر جا بجای توپ به بازیکن لگد بخوره وول است.).چرا ایرانیها انکار و صد تا دلیل و حتی دروغ میگن مثل رضائی و دروغی استناد هم میکنه چند تا کارشناس داوری هم گفتن پنالتی نبو د(انارشیست).که به خودش حق بده که دروغ بگه.رضائی بازی های بعدی رو هم خواهد باخت و دوباره میگه مثل 6 بازی قبلی داور بود..مشرق خودت بزی خلاضه شده رو تو سایت فوتبالیترین نگاه کن موضوع ساده است..بجای بهتر کردن تیم و پر کردن خط دفاعی و تغییرات برای بهتر شدن تیم .به خودش و تیمش دروغ و دلخوشی کاذب میده که اگر داشت اخراح میشه مثلا از اقای رضائی حمایت کنه..؟؟!!اما غافل از اینکه 3 بازی دیگه اگر یک برد نداشته باشه ذوب اهن عوض میکنه..ذوب اهن ادعای بین 4 تیم داره نه اینکه 10 جدول فصل تمام بکنه..رضائی خواب است..
  • محمد IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    اقای رضایی سکوت کن یا مربیگری کنار بگذار فردا انگ دیوانه و متوهمم بهت خواهند زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس