کد خبر 1152600
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
ایران و عمان

وزیر خارجه عمان در نشست امروز گفت‌وگوی منامه ابراز امیدواری کرد که آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران بازگردد.

به گزارش مشرق،  «بدر بن حمد بن حمود البوسعیدی» وزیر خارجه عمان امروز در کنفرانس «گفت‌وگوهای منامه» گفت: «محرومیت، مخالفت و تحریم کلماتی هستند که در قاموس دیپلماتیک ما جایی ندارند.»

البوسعیدی ابراز امیدواری کرد که با رئیس جمهور شدن «جو بایدن» پیروز پیش بینی شده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سیاست آمریکا در عرصه بین المللی تغییر یافته و بایدن به توافق هسته‌ای با ایران که آن را  بزرگ‌ترین موفقیت آمریکا در منطقه خواند، بازگردد.

نشست سه روزه «گفت‌وگوهای منامه» به میزبانی «مؤسسه بین‌المللی مطالعات امنیتی» در بحرین از روز جمعه آغاز شده و امروز به کار خود پایان می‌دهد. 

گفته می‌شود، سخنرانی‌های امروز به عنوان روز پایانی بر سازش و دعوت از دیگر کشورهای عربی برای پیوستن به این کارزار متمرکز است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رهگذر IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    6 1
    خیلی ببخشید ولی عمان غلط کرد. عمان بود که برجام نحس را به ایران واسطه گری کرد و الان از نتایج آن داریم ضربه می‌خوریم. برگشتن به برجام یعنی برگشتن پرنده به قفس بعد از آزادی از آن. آخه کدوم عاقلی این کار رو می‌کنه؟
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      2 0
      دمت گرم، منم میخواستم بگم که عمان غلط کرد!! آمریکا امروز برگرده به برجام فردا مکانیزم ماشه رو فعال میکنه! اوه ببخشید شنیدم امضای بایدن مثل کری تضمینه!!
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    1 0
    لبو چی میگه؟! ببخشید البو سعید !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس