سردار فدوی

سردار فدوی گفت: در جریان ترور شهید فخری زاده، تیربار روی نیسان مجهز به یک سیستم هوشمند ماهواره ای بوده که روی شهید فخری زاده زوم کرده و از هوش مصنوعی بهره می برده است.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران طی سخنانی اظهار داشت:  دشمن تاب تحمل دانشمندان و مجاهدان ما در عرصه علم را نداشت و آنها را ترور کرد که آخرین آنها شهید فخری زاده است.

وی با اشاره به شهادت سردار شهید استوار نیز گفت: این شهید بزرگوار در عراق ماموریت فرهنگی داشت و در آنجا به کرونا مبتلا شد که بعد از ۶۵ روز به شهادت رسید.

فدوی تصریح کرد: این مسیر تمام شدنی نیست زیرا مبارزه تمام شدنی نیست. در جهان تنها دو مسیر حق و باطل وجود دارد و حزب خدا و حزب شیطان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و خداوند اراده کرده است که حزب خدا پیروز باشد.

جانشین فرمانده سپاه افزود: ما باید دائم حواسمان جمع باشد که خودمان را مورد ارزیابی قرار دهیم تا از مدار حق خارج نشویم و این هم دستور خداوند است. ما همواره باید حواسمان باشد که در حزب خدا باشیم زیرا خداوند پیروزی پیروان این حزب را تضمین کرده است.

سردار فدوی ادامه داد: برخی می گویند ما نه در حزب خدا هستیم و نه در حزب شیطان اما در حقیقت اینطور نیست، افراد یا در حزب خدا هستند یا در حزب شیطان. خدا را شکر که همه دلدادگان انقلاب اسلامی در مسیر حق قرار دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: از روز ۲۴ بهمن سال ۵۷ درگیری فیزیکی بین جبهه حق و باطل در کشور ما شروع شد و حالا ۴۱ سال است که بزرگترین دشمنی که بعد از صدر اسلام صورت گرفته با انقلاب اسلامی بوده است و در طول تاریخ نمی توان چنین دشمنی را مشاهده کرد. این دشمنی توسط یک جبهه متحد که شیطان بزرگ رئیس آن است صورت گرفته و همه کسانیکه می توانستند در این جبهه قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: البته آنها نتوانستند از پس انقلاب اسلامی برایند و هر روز ما قوی تر از گذشته شدیم. ما یک روند رو به رشد بسیار سریعی را داشته ایم که با قاعده های الهی وارد میدان نبرد شدیم و سخت ترین کار عالم هم این است که انسان از جانش بگذرد. ما در این کار سخت پای کار بودیم و خدا هم به وعده اش عمل کرده و پیروزی را برای ما رقم زده است.

سردار فدوی با بیان اینکه اگر ما به دستورات الهی عمل کنیم، پیروزی الهی هم نصیب ما می شود، گفت: قاعده های الهی در همه موضوعات صدق می کند و در صورت پیروی از این قواعد، خدا هم به وعده اش عمل می کند.

وی ادامه داد: امروز در برخی عرصه ها مردم هم لمس می کنند که ما دچار مشکل هستیم و این بدان دلیل است که از قاعده های الهی پیروی نکردیم و به قاعده های دشمن عمل کردیم. نمی شود ما در حوزه اقتصاد که یکی از اساسی ترین موضوعات هر کشوری است بر اساس قاعده دشمن عمل کنیم و پیروز هم بشویم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه از همان روزهای اول انقلاب حضرت امام بر عدم خام فروشی نفت تاکید داشتند اظهار داشت: دولت وقت به توصیه امام عمل نکرد و ما مشاهده می کنیم هنوز هم بودجه ما وابسته به نفت است. این بدان معنی نیست که ما نمی توانستیم بلکه به این دلیل است که ما نخواستیم.

سردار فدوی با بیان اینکه در یک سال و نیم آخر جنگ با آمریکایی ها به صورت مستقیم جنگیدیم، گفت: دشمن اگر با ما وارد جنگ سخت نمی شود بدلیل آن است که جرات آن را ندارد. از سال ۱۳۳۲ بیشترین ضربات آمریکا به ما در زمان دموکرات ها وارد شده است و تحریم های اساسی ما در زمان آنها بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

سردار فدوی در پاسخ به یکی از دانشجویان درباره انتقام شهادت سردار سلیمانی گفت: شیوه انتقام را ما تعیین می کنیم. ما آمریکایی ها را به خاک مذلت نشاندیم. از سال ۶۵ به بعد آمریکایی ها با ما مستقیما وارد جنگ شدند و این هم در عکس العمل به  اقدامات ما در دفاع مقدس  بود و از آن زمان تا کنون همیشه همینطور بوده است و آنها هم نتوانستند پیروز شوند.

وی ادامه داد: یکی از وزرای دفاع آمریکا در پایگاه الظفره امارات گفته بود که ما می خواهیم در برابر ایران بازدارندگی ایجاد کنیم.در واقع آنها در ازای اقدامات ما دست بکارهایی می زند که ضعیف ترین انسانها این کار را می کنند و جرات ندارند که مسئولیت آن را قبول کنند و ترامپ اولین فردی بود که این کار را کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی دیگری درباره اینکه اگر انتقام سخت از شهادت سردار سلیمانی گرفته می شد ترور شهید فخری زاده اتفاق نمی افتاد، گفت: ما امروز در مرحله ای هستیم که دشمن به دنبال بازدارندگی در مقابل ما است. ما در دهه ۶۰ در مرزهای خودمان با آمریکا می جنگیدیم و امروز در جایی که خانه آمریکایی ها بود با آنها می جنگیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره نتیجه تحقیقات سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: این موضوع به عهده مسئولان قضایی است. مسئولان قضایی به ما گفتند که کارها تمام شده و فقط حکم قاضی مانده است. تاکید ما این است که هم حکم قاضی و هم تکلیف دیه شهدای این سانحه قبل از سالگرد آن مشخص شود. ما به همه خانواده شهدا سر زدیم و دل جویی کردیم و غم و غصه ما در این موضوع کمتر از بقیه نبوده است. ما هم در سپاه پیگیر مشخص شدن نتیجه پرونده هستیم.

سردار فدوی ادامه داد: سیستم قضایی ۴ گروه متخصص حتی خارج از نیروهای مسلح برای تحقیق این پرونده انتخاب کرد و حتی این کار شبیه سازی هم شد و در شرایطی مانند یک رزمایش، سامانه دوباره شلیک کرد تا سیستم قضایی به همه ابعاد قضیه پی ببرد. اوایل آبان بود که از دادستانی سازمان قضایی نیروهای مسلح دوباره پیگیر شدیم که گفتند همه کارها انجام شده و فقط انشا حکم توسط قاضی مانده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی درباره فعالیت سیاسی سپاه اظهار داشت: در این باره پشت پرده ای وجود ندارد. ما خیلی صریح می گوییم جبهه حق، انقلاب اسلامی است و جبهه باطل هم یعنی آمریکا. سپاه در صف اول این درگیری قرار دارد و ۴۰ هزار پاسدار در این لباس شهید شده اند و این فعالیت ها برای زد و بند و پشت پرده نیست.

وی درباره شهادت سردار فخری زاده عنوان کرد: ۱۱ پاسدار همراه  شهید فخری زاده بوده اند و انفجار نیسان هم به خاطر از بین بردن پاسداران بود. آدمی در صحنه ترور نبود و ۱۳ تیر کلا شلیک شده و همه از تیربار داخل نیسان بوده است و بقیه تیرها توسط محافظان شلیک شده است. تیربار داخل نیسان هم مجهز به یک سیستم هوشمند ماهواره ای بوده که روی شهید فخری زاده زوم کرده بود و از هوش مصنوعی بهره می برده است. سرتیم حفاظت هم که  تیر خورده بدلیل آن است که خودش را روی شهید انداخته است. شهادت سردار فخری زاده هم به دلیل تیری بوده که به کمر ایشان اصابت کرده و موجب قطع نخاع وی شده است.

فدوی در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می‌شود در قضیه شهادت سردار سلیمانی سپاه گزینه هایی را مطرح کرده و با مخالفت دولت مواجه شده است گفت: اینطور نبوده است. سپاه تابع سیاست های دولت نیست و تابع فرمانده کل قوا است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    64 11
    "فدوی در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می‌شود در قضیه شهادت سردار سلیمانی سپاه گزینه هایی را مطرح کرده و با مخالفت دولت مواجه شده است گفت: اینطور نبوده است. سپاه تابع سیاست های دولت نیست و تابع فرمانده کل قوا است." بعضی بفهمند البته اگه مغزی دارند
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      12 23
      من موندم چرا ایشون از ماشین پیاده شده. هر چند ایشون مزد مجاهدت هایش را گرفت و دیر یا زود باید شهید میشد
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      56 5
      دولت تابع سیاستهای غربست
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      27 0
      برای استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص چهره حتما باید یک بانک اطلاعاتی از تصاویر مختلف چهره فرد مورد نظر به سیستم تعریف شود و اگر این مطالب صحیح باشد!!!؟؟؟ باید دنبال تروریستی بگردید که تصاویر زیادی از هدف داشته است
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      2 11
      تصور ایشان با وجود 12 نفر پاسدار حمله بدون تکنولوژی بوده و دستگیری مهاجمین - و... تجربه خوبی برای کشور است.
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      21 4
      کاربر ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ یکی از احتمالات پیاده شدن شهید فخری زاده می تواند این باشد که ایشان متوجه ترور هوشمند شده بود. برای این که تعداد کمتری از پاسداران شهید شوند یا آسیب ببیند، این کار را کرده است. نمی دانم چرا این مردان بی ادعا بعد از شهادتشان برای مردم شناخته می شوند.
  • DE ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    34 16
    با تشکر از سردار فدوی که به شبهات پاسخ دادند. دولت هیچ دخالتی در نحوه پاسخ به شرارت های دشمن نداشته و این ادعا که دولت مانع از پاسخ قاطع به ترور سردار سلیمانی شده از اساس کذب است.
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      9 9
      اینهایی که منفی دادن یعنی این گونه نیست؟
    • محمد IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      18 5
      از اساس صدق است.!
    • هادی IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      4 3
      واقعا...؟!
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    15 4
    سردار پس این سرنخ هایی که وزارت اطلاعات گفته چی بوده است
    • هادی IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      6 4
      هرکس وظیفه خود را انجام می‌دهد.!
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 0
      پس اونهایی که شاهدد ماجرا بودند و فیلمشان هم همه جا هست؟
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    25 2
    پس گلوله هايي كه از بغل به ماشين خورد چه بود؟
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      5 11
      به احتمال زیاد بعد از رد شدن از بدن ایشون به قسمت عقبی خودرو برخورد کرده
    • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      2 2
      این گلوله ها ممکنه دلیل توقف ماشین و بعد پیاده شدن دکتر برای چک کردن علل صداها و احتمالا تاثیر در حرکت مثل خوردن گلوله به موتور بوده باشه . اما زاویه دار بودن برخورد به شیشه کوچک در آخر چه وقت و چگونه اتفاق افتاده معلوم نیست . چون اگر قبل از توقف بود . باید صدای شکستن توجه دکتر به عملیات ترور جلب میکرد و پیاده نمیشد . شاید در باز شده . همسر ایشان یا محافظی عقب نشسته بوده و بمحض باز شدن که در راستای بدن شهید قرار داشته . ضمنا ماشین را به بغل میخواهی هدایت کنی مقداری زاویه میگیره که اگر گلوله ای در این زمان شلیک شده و زاویه دار دیده میشه از دید ما میتونه ناشی از همین لحظات بوده باشه . .
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      19 2
      تو را بخدا نگذارید خون این شهیدان پایمال شود خدا یار و نگهدار شما باشد
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    29 7
    بله دشمن تاب تحمل دانشمندان و مجاهدان ما در عرصه علم را ندارد خوب ما برای محافظت از سرمایه های علمی و جلوگیری از تکرار ترور و خرابکاری چه کرده ایم شدیم طبل تو خالی . اگه حملات مکرر اسراییل در سوریه به مواضع مقاومت رو پاسخ محکم می دادیم مطمئنا الان شاهد این ترورنبودیم و دشمن جرات تهدید به ترور سایر دانشمندان ما را نمی کرد اسراییلیها بارها گفته اند اگه بزنیم ایران جرات تلافی ندارد خوب الکی از خودمان تعریف نکنیم دلیل عدم مقابله به مثل جز مصلحت های از سر ضعف چیز دیگری نیست . بخود بیاییم اگه فکر اساسی برای این مصلحت ها نکنیم شاهد حملات بدتری خواهیم بود و همه چیز را از دست خواهیم داد. واین برازنده ایران نیست . خیلی از کشورها چشم امیدشان به ماست . البته برخوردهای قدرتمند ما بایستی حساب شده و پرقدرت باشد تا مغز استخوان اسراییل و امریکا و نوکران اروپایی و عرب و خائنین داخلی را بسوزاند.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    29 4
    باشه سردار شما درست میگی.اما زامیاد و تیر بار هم از سوی ماهواره وارد ایران شده بود؟ تیم اول که برای چک و خنثی راه زودتر از شهید رفته بود آیا به زامیاد پارک شده در یک مسیر خلوت با بار چوب شک نکرده بود؟ پوکه فشنگی که از شیشه کوچک درب عقب رد شده بود و روی صندلی عفب افتاده بود چی؟ یه فکری به حال سیستم های ارتباطی و تلفن همراه ایران کنید که همش هک شده است.راستی درباره داشتن چی پی اس ماشین شهید هم چک شود .یه چیز دیگر مطمئن باشید نیروهای عملیاتی صهیونیستها در محل بودند اما شما آنها را ندید!!!
    • ایرانی IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      11 4
      اسرائیل هم مثل آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.!!!
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    30 5
    منتظر انتقام هستیم سردار نگرفتن انتقام مساوی است با گستاخی بیشتر اسراییل
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    7 5
    خدا این شهید عزیز رو با سردار سلیمانی عزیز محشور کند
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    16 7
    سردار دلمان شکسته. انتقام بگیرید
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    20 3
    چرا الان به حیفا حمله نظامی نمی کنیم؟
    • بهزاد AZ ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      2 5
      چون اونها هم به مشهد حمله نظامی میکنن!
    • عبدالله IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      10 1
      به بهزاد. اسرائیل غلط می‌کند به ایران چپ نگاه کند.!!! اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم.!!!!!!!!
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      2 1
      مرگ بر اسرائیل.
    • ایرانی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      3 1
      اسرائیل غلط می‌کند به مشهد حمله کند.!!!!!
    • رضا IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      4 1
      اسرائیل غلط می‌کند به مشهد حمله کند.! ماهم اسراییل را با خاک یکسان می کنیم.!
    • رضا IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 11
      هر عملی عکس العمل مناسب خودش را دارد.!
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    11 3
    چقدر ترور کردن این فرد خدوم برای موساد تروریست مهم بوده که چنین برنامه ریزی وهزینه ای کرده
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    14 2
    یکجور میزده که به همسرش نمیخورد با اینکه کنارش بود.
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    27 7
    ماهواره ای که این خدمات را ارائه داده ماهواره متخاصم محسوب میشه ....حداقل کاری که باید کرد منهدم کردنش در فضا است .....
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      2 0
      سلام. چجور میخوای ماهواره ای رو با سرعت ۲۷۰۰۰ کیلومتر در ساعت بزنی؟ اونم در لایه های بالای جو و چند صد کیلومتر فاصله از زمین؟
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    16 4
    پس چرا دنبال ۶۲تروریست دراین حمله میگردید!؟
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      33 2
      تیر بار آنقدر هم هوشمند نیست که با چای خودش بیاد اونجا!
    • محمد صادق IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      15 6
      قطعا آن ترور تروریست هم دارد از مخفی گاه بیرون می آوریم ومحاکمه می کنیم بزودی باذن الله.!
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    16 8
    درود بر سردار فدوی.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    31 6
    سمت چپ شیشه عقب مثلثی کوچک خرد شده نشان از ضخامت آن دارد که احتمالا ضد گلوله بوده. زیر آن لایه دیگر شیشه که آنهم خرد شده ! کمی عقب تر روی گل گیر عقب دو پارگی بزرگتر از کالیبر گلوله از داخل به بیرون است ! که در امتداد هیچکدام از گلوله های اصابت قرار گرفته به شیشه جلو نیست ! الوار چوب خرد شده پس از انفجار در صحنه نیست ! امیدوارم نکات ذکر شده برای بررسی بیشتر حادثه موثر باشد. با همه تلخی ماجرا وجهه مثبتی هم داشت و آن ابتکار عمل دشمنان و لزوم هوشیاری بیشتر مسئولان است. هر لحظه در مکانی دیگر با سوژه ای دیگر ممکن است تکرار شود. نقش موذیانه مزاحمین خلق که کاری جز فروش اسرارعلمی و نظامی به دشمنان ندارند را همواره باید در نظر داشت. ترورها و بمب گذاریهای آنها هم متنوع بود. احتمال بسیار دارد این ترور هم با طراحی و اجرای آنها انجام گرفته و پاداش چندین میلیون دلاری از موساد و استخبارات عربستان دریافت کرده باشند.
  • كريم IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    36 4
    در هيچ كشوري تا خائن و وطن فروش وجود نداشته باشد هيچكس نمي تواند نخبه هاي علمي و سياسي و ... ترور كند. اين نيسان كه از اسرائيل نيامده است.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    18 2
    معذرت میخوام ولی منطقی نیست . گزارشهای اولیه چی بودن پس ؟؟؟
    • رضا IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      14 9
      گزارش درحال تکمیل است ومنافاتی نداره!
    • مهدی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      1 6
      احسنت رضا جان. دقیقا
  • محمد IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    15 5
    ببینید الان که مشخص شده ایشون با فناوریهای ماهواره ای شهید شده احساسات و غیرت مردم بیشتر بجوش اومده. بنظرم وقتشه که دوستان فعال فضای مجازی بحث تبدیل شدن به قدرت فضایی رو مطرح کنند تا هم بحث مذاکره موشکی را نفی کرده باشیم هم یک هدفگذاری جدید برای فضای فکری مردم کرده باشیم. مثلا با تبدیل شدن به قدرت فضایی انتقام میگیریم
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    12 6
    سردار خدا قوت. از کمک رسانی های جهادی سپاه و بسیج بیشتر بگید برامون که چطور تو این دوران سخت پای کار مردم هستن.
  • ایرانی IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    11 17
    سلام خدا بر سپاه پاسداران وهمه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران. خداقوت خسته نباشید.
    • رضا IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 1
      اونهایی که منفی دادید! آلبانی سرده بپایید نچایید خرج رو دست خواهر مریم نذارید، دیگه جون نداره واسه شما مایه بذاره.
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    15 0
    اون گزارشی که صدا سیما در همان روز پخش کرد وراننده تریلی می گفت یک نفر وسط خیابان نشسته بودو با مسلسل به سمتش شلیک می کرد چی بود پس او نیسان هم با ماهواره به تهران نیامده بود در جایی که احتمالا مکانهای بسیار امن دشمن در داخل کشور است این تیر بار روی نیسان نصب شده و سیستم های ماهواره ای واپتیکی برای هدف گیری روش نصب شده وکسی ان را به منطقه هدف آورده
  • دیده بان IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    23 6
    فان حزب الله هم الغالبون ، انا من المجرمین منتقمون
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    6 2
    چرایی خارج شدن دکتر فخری زاده از ماشینش چه بوده شاید اگر ایشان از خودرو پیاده نمی شد این اتفاق نمی افتاد
  • کسری IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    18 1
    خب آخه اینا چجوری همچین دستگاه پیشرفته ای که با ماهواره کنترل میش رو انقدر راحت تونستن بیارن ایران و باهاش عملیات تروریستی انجام بدن.
    • عبدالله IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      13 10
      علی برکت اله.
    • علیرضا IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      19 4
      غفلت بعضی ها...!!!
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      4 1
      آقا آوردن داخل ایران ،سرهم بندی و مونتاژ کردن .
    • بهزاد AZ ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      0 1
      بوسیله بالون هلیوم از لایه استراتوسفر هر محموله ای رو به هر نقطه ای میتونی انتقال بدی
    • رضا IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      16 1
      ماهم موشک‌های پیشرفته ای داریم که اسراییل را با خاک یکسان می کند.انشاالله
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    13 25
    جانم فدای سپاه.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    15 2
    جوابها را نباید به دهه 60 حواله کرد الان دهه آخریم باید سیلی محکم تری بخاطر شهادت سلیمانی میخوردند تا جرات نکنند فخری زاده رو شهید کنند وقتی سلیمانی رو شهید کردند یعنی دهه 60 اثرش رو از دست داده دیگه بازدارنگی نداره اما برای شما خاطره داره اتفاقا اینکه بیرون از مرزهامان با آمریکا درگیریم باید باعث میشد طوری تلافی میکردیم تا امنیتمان در بیرون مرزها گارانتی میشد
  • سعید FR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    18 1
    اگر چنین سیستم هوشمندی دارند که طرف را با ۱۱ محافظ هم دقیق میزنند که اوضاع خیلی بیشتر باید کنترل بشه
    • محمد محسن IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      5 4
      ماهم می‌توانیم.!!!
  • آرش کمانگیر IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    16 1
    به نام خدا . سلام . قطعا عوامل نفوذی زمان و تاریخ حرکت و مسیر حرکت این شهید را اطلاع داده اند و حتما فرد یا افرادی در مسیر قرار داشته و آخرین اطلاعات را با موبایل ماهواره ای مخابره کرده اند تا تیرانداز با استفاده از سیستم اپتیکی نصب شده روی تیربار آماده شلیک باشد .
  • TR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 10
    التماس تفکر.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    25 0
    کوتاهی شده هر جور که حساب کنید.
  • US ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    17 0
    این احتمالا ‌هایتک‌ترین حمله تروریستی در تاریخ بوده که نه تنها شخصیت بزرگ در میان محافظان را ترور کرد، بلکه می‌خواست اقتدار دشمن، نا امنی‌ و ضعف در قلب ایران را به نمایش بگذارد. هر چه زودتر انتقام کوبنده به همراه تعلیق عضویت در npt تا: ۱-عاملین ترور استرداد شوند ۲-کشورهای دخیل در لیست تروریسم شورای امنیت بروند ۳-غرامت پرداخت شود ۴-اسراییل به npt بپیوندد. پاسخ باید چند جانبه و پر هزینه باشد تا آنها بفهمند چه غلطی کرده‌اند
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    21 1
    پاسخ به این ترورها شامل : -پاسخ شناختی است که در جنگ شناختی نبازیم. - افزایش تکنولوژی محافظتی است. - تقویت عملیات های فریب دشمن است. مثلا بدل سازی و تغییر وسیله نقلیه و رنگ آن بصورت مکرر (روکش رنگ) و ... برای افراد مهم - خط های مخابراتی ویژه غیر دولتی (مانند حزب الله لبنان) - عدم استفاده از گوشی های جی پی اس دار و اینترنت در افراد دارای مشاغل حساس و مهم - هزینه زایی زیاد برای دشمن جهت جلوگیری از غلطهای مشابه. ضربه های متقابل همه جانبه طولانی مدت به منافع و پایگاههای دشمن نقطه به نقطه باید برنامه ریزی شود. - شناسایی عوامل داخلی و لانه های نفوذی ها در داخل کشور - برنامه ریزی برای ضربه هوشمند به عناصر کلیدی دشمن در منطقه
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    9 13
    دوربین هوش مصنوعی چهره ی شهید فخری زاده را درون خودروی شیشه دودی چجوری شناسایی کرده؟؟؟
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    9 1
    خدا شاهده از شهادت سردار سليمانى و هم دكتر فخرى زاده دلمون خونه
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    16 1
    رد پای خائنين وطن فروش رو شناسساییی کنید
  • Ha IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    10 0
    اگرموسادرانزنیم جری تر میشوند هفته دیگر یه عملیات دیگر به راه میاندازند ۶۰ سال تجربه علمی دانشمند نخبه ماازدست رفت مسول موسادگفته کسی حتی یگ گروه نمی تواندکار شهیدفخری زاده را انجام دهد
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    17 0
    سلام به نظر بنده اگه زودترانتقام گرفته نشودقضیه لوث خواهدشد
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    11 نفر بودن و بازم کارشون کردن!!!
  • خزایی IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    10 0
    به نظرشمااگریه ادم پولدارچندنفراجیرکنه یه نفربکشن مقصرکیه دراین ماجراهای ایران فقط یک کشورپول میده که یاعربستان یادوستانش حتی امریکاواسراییل هم اجیرشده عربستان حالااگرشک دارین سری به تاریخ بزنیداول مرگ برعربستان بگیدبعدبقیه
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    تو را بخدا نگذارید خون این شهیدان پایمال شود خدا یار و نگهدار شما باشد
  • احمدخواجوند IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    گفته ابتدا نیسان منفجر شدشما میفرمایید که گلوله از داحل نیسان شللیک شد.
  • رمضانعلی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام البته صدها تن از این کثیف های موساد و عوامل تروریست ها به درک واصل شوند جبران خون شهدای باارزش ما نخواهد شد اما برای جواب دادن باید عاملان ترور را عین خودشان با ترفند هایی مشابه ومتفاوت بکشند که عقب تر از انها نمانیم حتما باید انجام بشه والا با مشک زدن وبمب درست نیست که منطقه نا امن وبه سوی جنگ کشیده نشه خدا کمک کنه به همه ی دلسوزان مردم وکشور
  • یک ایرانی وطن پرست جانباز IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام و درود خداوند بر مردان بی ادعا که بعد از شهادت تازه مظلومیت و تعهد و تخصص آنها آشکار میشود اینان همان مردان بی ادعای زمان جنگ بودند و هستند و خواهند بود که سربازان واقعی این مرز و بوم هستند درود بر شرافت و غیرت و مظلومیت آنها ...چنین است در میدان رزم...الحق که در مکتب امام خامنه ای بزرگ شده اند درود...درود...درود...
  • رهنما نجفی IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    ازمسئولین امنیتی باتقواودلسوز تقاصای عاجزانه دارم یک چکاب جدی دربدنه نظام ونفوذی هایی که مطمئناباگرای دقیق شان که به موساد وتیم تروردادندوباعث به شهادت رساندن شهید عزیز فخری زاده شدندپیگیر تا نفوذی های داخل به اشد مجازات برسند تا خائنی درکشور جرات نداشته به دشمن خوراک دهد.روح شهید عزیز شاد وپررهرو باد
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    من نفهمیدم یعنی نیسان هم بدون راننده بود و ماهواره ای هدایت می شد.؟
  • مجهول IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    با کلاشینکف و سلاح کمری هم می شود عملیات ترور انجام داد برای نمونه ترور شهید مفتح یا شهدای محراب
  • ناشناس IN ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    خواست خدابود که بهپاد با اون پیشرفتگی را سالم به زمین بنشانند مانند هواپیماهای طبس
  • سید اصغر IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    من میگم .ترامپ از امریکا ونتانیا از اسراییل وقت ترورشان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس