کد خبر 1152303
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
پیشکسوت پرسپولیس: باید به مهاجمان تیم فرصت داده شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبول دارم که کار سرخپوشان امسال سخت است اما تیم مهاجمین خوبی دارد و باید به آنها فرصت داده شود تا فشار از روی بازیکنان کاهش یابد.

«به گزارش مشرق، محمد خوردبین اظهار داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا پرسپولیس امسال هم در آسیا و نیز در لیگ برتر موفق شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: هر چند کار بسیار سختی است اما باید از تیم در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند و برای موفقیت تیم قدمی بردارند زیرا در اینجا آبروی فوتبال ما مطرح می‌شود.

وی افزود: تمام عشق و علاقه و زندگی ما پرسپولیس است و همه آرزوی قهرمانی این تیم را داریم و باید در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا به حمایت از این تیم ادامه دهیم.

خوردبین با اشاره به اینکه پرسپولیس در فصل گذشته مشکلات بسیاری داشت، گفت: این مشکلات در هر صورت با همدلی پشت سر گذاشته شد. با درایت و دانش در مجموعه باشگاه و حضور «ابراهیم شکوری» معاون اجرایی پرسپولیس و مربیان مشکلات به زودی حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

عیسی آل کثیر پاسخ علی دایی را داد

وی یادآور شد: قبول دارم که کار پرسپولیس امسال سخت است اما تیم مهاجم و بازیکنان خوبی دارد و باید به آنها فرصت داده شود تا فشار از روی بازیکنان کاهش یابد.

خوردبین در خصوص دیدار برابر تیم شهر خودرو گفت: پرسپولیس نسبت به سه دیدار گذشته خیلی بهتر ظاهر شد. تغییر در ترکیب تیم موثر بود. سرخپوشان باید در همان نیمه اول کار را تمام می‌کردند اما نباید به راحتی موقعیت خود را از دست می‌دادند.

وی اضافه کرد: باید مهاجمان در ضربات آخر دقت لازم انجام می‌دادند. در نیمه دوم پرسپولیس سوار بر بازی بود و خوشحالم سه امتیاز این دیدار در این نیمه بدست آمد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو در هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

همچنین پرسپولیس ۲۹ آذر ماه باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف بهترین تیم شرق آسیا برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    2 0
    آقای خوردبین وقتی نیست باید مهاجمان فقط تمرین تمرین وتمرین کنند شب وروز با توپ زندگی کنند شوت به سمت دروازه.وقتی یک قدمی جام هستیم دیگر درنگ جایز نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس