شهدای رسانه

به مناسبت پانزدهمین سالگرد گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه و ارتش، خانواده این شهدا بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش مشرق، به مناسبت پانزدهمین سالگرد گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه و ارتش، خانواده این شهدا بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

۱: امروز در پانزدهمین سالگرد شهادت عزیزانمان و روزهایی که داغ شهادت دانشمند عزیز کشورمان شهید محسن فخری زاده توسط عوامل تروریستی را بر دل داریم، بار دیگر تاکید می کنیم خون شهید را مقوم ریشه های درخت پربرکت و تنومند جمهوری اسلامی ایران می دانیم و با تجدید عهد با ولایت فقیه، از هیچ تلاشی برای پاسداری از خون های ریخته شده شهدا دریغ نخواهیم کرد و دنباله رو آرمان مقدس آنها خواهیم بود ان شاءالله.

۲: همانگونه که می دانیم اصحاب رسانه و جان بر کفان ارتش در عرصه های مختلف کشور همواره مجاهدان خط مقدم رخدادها بوده اند و  هیچ تلاشی مضایقه نکردند. یک روز روایت کنندگان ایثار رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل بودند، روزی برای به تصویر کشیدن اقتدار نیروی نظامی کشور شهید می شوند و حالا برای به تصویر کشیدن مجاهدت های تلاشگران حوزه سلامت در دوران پاندمی کرونا، جان خود را از دست می دهند. ضمن قدردانی از تلاش های بی چشمداشت کادر درمان، برای تک تک اهالی رسانه ای که در مسیر آگاه سازی جامعه درباره ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، آرزوی مغفرت کرده و یادشان را گرامی می داریم.

۳: در سالگرد شهادت عزیزان اهل رسانه و ارتش جمهوری اسلامی در زمانه ای که در میانه جنگ رسانه ای و شناختی تمام عیاری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای انحراف افکار عمومی قرار گرفته ایم، هم عهد خواهیم شد که این سنگر صعب و مهم را خالی نگذاریم و برای حفظ و حراست از مرزهای فکری و فرهنگی جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم. این جنگ نابرابر را با توکل به خداوند و عهد با شهدا به نبردی علیه دشمن تبدیل خواهیم کرد.

۴: در روزگاری که کشور عزیزمان تحت تحریم های بی رحمانه و ضدانسانی سران استکبار جهانی قرار گرفته است، با صدای رسا اعلام می کنیم «ما بر آن عهد که بستیم هستیم» و اقتدار و عزت نفس ملی خود را دستمایه تحقق اهداف شوم دشمنان پلید نخواهیم کرد. ما اهالی رسانه و ارتش دلاور کشورمان، امروز جریان تحریف و تحریم را باهم شکست خواهیم داد و در برابر شهدای عزیزمان سربلند خواهیم بود.

۵: همانگونه که سردار عزیزمان شهید قاسم سلیمانی گفتند، ما ملت شهادتیم و این ملت راکه در دکترین او، مرگ با عزت شهادت محسوب می شود، تهدید و زور و ارعاب نه تنها نمی ترساند بلکه او را برای نیل به آرمانی الهی علاقه مندتر می کند و این همان نکته ای است که دشمنان ما باید بدانند. این گفتمان همیشگی شهدای سرافراز ما از شهید قرنی تا صیاد شیرازی بوده است که تاکید داشتند دشمن باید بداند ما معتقدیم:  «ما شیشه عطریم بکوبید به سنگ»؛ عطر ما فضای تاریک و سراسر نیرنگ شما را پر خواهد کرد. ما تا آخر پای انقلاب ایستاده ایم تا ظهور حضرت حجت (عج) ان شاءالله

۶: و سخنی با مسوولان. ما عزیزانمان را برای حفظ و حراست از آرمانهای انقلاب و اسلام عزیز تقدیم کرده ایم و به آن افتخار می کنیم و برای نثار جان خود نیز دریغ نداریم و امیدواریم  قدر و ارزش و جایگاه  این مردم صبور و مقاوم  که تا نثار جانشان پای انقلاب و ولایت ایستاده اند بیشتر دیده شود و با تلاشی مضاعف در رفع مشکلاتشان، گام های موثرتری برداشته شود.

۱۵ سال قبل تعدادی از خبرنگاران رسانه ها و ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای پوشش رزمایش عاشقان ولایت عازم منطقه جنوب کشور بودند در سانحه هوایی به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس