پیروانی: برای رسیدن به هدفی بزرگ پرسپولیس را قرنطینه کردیم/تصاویر فضای مجازی مربوط به گذشته است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کل تیم را برای رسیدن به هدفی بزرگ قرنطینه کردیم و نباید به هیچکس آسیبی برسد.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی با اشاره به ایجاد محدودیت‌های بیشتر در اردوی پرسپولیس قبل از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 اظهار داشت: هواداران، عزیز و نورچشم ما هستند ولی بدانند به خاطر هدف بزرگی که در پیش داریم، باید دست به دست هم دهیم و کارهای زیادی انجام شود تا بتوانیم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.

وی ادامه داد: به خاطر مسوولیت سنگینی که نسبت به هواداران و مردم بر دوش‌مان احساس می‌کنیم، حتی بازیکنان را از خانواده‌های‌شان دور کرده‌ایم تا وارد قرنطینه شوند. به این دلیل و مسائلی که طرفداران‌مان و رسانه‌ها به خوبی اطلاع دارند، از پذیرفتن هواداران عزیز، دوستان، آشنایان، بستگان، نمایندگان اصحاب رسانه، افراد خارج از تیم و کاروان اعزامی در محل تمرین، اردو و هتل تیم معذور هستیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه هواداران این عذر را بپذیرند، تاکید کرد: در این زمینه چاره دیگری نداریم. برخی مهره‌های مهم را به دلایل مختلف از جمله محرومیت در اختیار نداریم و باید تا حد امکان سایر نفرات را حفظ کنیم. از سوی دیگر کشور قطر و کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارند. این اقدامات باشگاه پرسپولیس به خاطر هدف بزرگی است که پیش‌روی خود می‌بینیم.

بیشتر بخوانید:

کنایه مدافع استقلال به پرسپولیس

پیروانی ضمن اطمینان خاطر دادن به هواداران که بهترین اقدامات ممکن اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: تیم ما هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برد. منِ افشین پیروانی هم به عنوان نماینده پرسپولیسی‌ها در تیم، تمام تلاش خودش را می‌کنم تا هیچ آسیبی به اعضای تیم و مجموعه بزرگ پرسپولیس وارد نشود و برای این منظور افراد متخصص به صورت مداوم در بخش‌های مختلف باشگاه و تیم هم در تلاش هستند.

وی افزود: امیدوارم همه عزیزانی که قلب‌شان برای پرسپولیس و ایران می‌تپد، با درک این شرایط کمک کنند هیچ مشکلی برای پرسپولیس حادث نشود. نزدیک نشدن به تیم و اعضای آن، بزرگترین کمک به پرسپولیس است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره انتشار تصاویر بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی همراه هوادارانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، تاکید کرد: تصاویری که در شبکه‌های مجازی درباره عکس گرفتن با بازیکنان منتشر می‌شود، مربوط به گذشته است. بازیکنان در حال حاضر در قرنطینه هستند و نسبت به این مسایل نیز توجیه شده‌اند. ما با رعایت اصول امنیتی و بهداشتی در زمینه مبارزه با کرونا، کارها را پیش می‌بریم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس