کد خبر 1151830
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
چالش استقلال بدون کریمی/ استفاده همزمان میلیچ و نادری درست نیست

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: واقعیت این است که استقلالی‌ها هنوز به جدایی علی کریمی عادت نکرده و بازی کردن بدون این هافبک تاثیرگذار را یاد نگرفته‌اند.

به گزارش مشرق، رضا رجبی با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال هنوز به آن مرحله‌ای از بلوغ فوتبالی نرسیده که انتظار هواداران، پیشکسوتان و منتقدان فوتبال را برآورده کند. انتظار از این تیم خیلی بیشتر از چیزی است که الان می‌بینیم. من در بازی‌های این فصل و به خصوص در دو بازی آخر مقابل ماشین سازی و پیکان حرکت تاکتیکی خاصی ندیدم.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از نظر من استفاده همزمان از غفوری و موسوی در جناح راست و میلیچ در کنار نادری در جناح چپ منطقی نیست. موسوی و غفوری مثل هم هستند و میلیچ و نادری هم مثل هم. شاید به صورت اتفاقی و ناچاری شما به لب خط یک بازیکن مشابه به دفاع کناری اضافه کنید، اما استفاده همزمان در چپ و راست از بازیکنان مشابه آن هم به صورت تکراری، تاکتیک نیست.

بیشتر بخوانید:

استقلال تشنه پیروزی است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: فرض را هم بر این بگیریم که این یک تاکتیک باشد، در این صورت باید در هر بازی بیشتر از ۲۰ سانتر سالم در جریان بازی ببینیم. سئوال من این است که در این دو بازی ما در جریان بازی چند سانتر سالم داشتیم که به مقصد رسید و روی دروازه حریفان خطر ایجاد کرد؟

رجبی تصریح کرد: یکی از مشکلات تیم فقدان یک کارگردان و بازی گردان در وسط زمین است. واقعیت این است که استقلال یاد نگرفته بدون علی کریمی بازی کند و خلاء این بازیکن به شدت احساس می‌شود. تصور من این است که مهدی پور تا حدودی بتواند این خلا را پر کند. مقابل ماشین سازی هم چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و نشان داد می‌تواند تا حدودی این ضعف را از بین ببرد. دلیل استفاده از او را واقعاً نمی‌دانم.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: استقلال با جدی‌ترین تیمی که در این فصل بازی کرده فولاد بود که متاسفانه شکست خورد و این نشان می‌دهد اگر نقاط ضعف برطرف نشود ممکن است باز هم مقابل تیم‌های مدعی به مشکل مواجه شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس