کد خبر 1151605
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
اکبرپور: پیکان راه‌های نفوذ را بسته بود

پیشکسوت استقلال گفت: مالکیت توپ در اختیار استقلال بود اما پیکان کاملا تدافعی بازی می‌کرد و تمام راه‌های نفوذ را بسته بود.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور اظهار داشت: استقلال در بازی با پیکان دو امتیاز حساس را از دست داد و مهم‌ـرین عاملی که باعث شد تا این تیم به پیروزی نرسد کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه بود.

وی افزود: بازی در ورزشگاه شهر قدس باعث می‌شود مربیان نتوانند برنامه‌های تاکتیکی خود را به نمایش بگذارند. شما دیدید در این چمن نمی‌شد راه رفت چه برسد به اینکه بخواهید کار تاکتیکی انجام دهید.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مالکیت توپ در اختیار استقلال بود اما پیکان کاملا تدافعی بازی می‌کرد و تمام راه‌های نفوذ را بسته بود.

بیشتر بخوانید:

جباری:آدم‌های بی‌کیفیت فضای مجازی را کنترل می‌کنند

اکبرپور تصریح کرد: خط حمله استقلال تحرک زیادی در این مسابقه داشت اما پاس‌های خوبی که باید آنها را در موقعیت گل قرار داد ارسال نشد.

وی تاکید کرد: استقلال پس از اینکه در بازی با پیکان راه‌های نفوذ را بسته دید به بازی هوایی و مستقیم روی آورد و یکی دو موقعیت برای گل‌زنی به دست آورد که با بدشانسی از دست داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم پیروزی در بازی با صنعت نفت آبادان می‌تواند استقلال را در مسیر موفقیت قرار دهد. آبی‌ها این شانس را خواهند داشت در بازی خانگی به بتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورند.

تیم فوتبال استقلال روز گذشته و در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهر قدس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌پوشان روز دوشنبه (۱۷ آذر) و در هفته پنجم لیگ برتر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان هستند که از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس