در روزهایی که رقابت بین دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری بالاست، برای موفقیت در دروس مختلف و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده نیازمند استفاده از کتاب‌های کمک درسی هستید. برای این که بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید باید بتوانید در انتخاب کتاب‌های کمک آموزشی بهترین‌ها را انتخاب کنید. خرید کتاب کمک درسی از بانک کتاب می‌تواند به صورت حضوری و اینترنتی از فروشگاه‌های برتر انجام شود.

با توجه به این که مدیریت زمان برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری دارای اهمیت است بهتر است برای خرید کتاب‌های کمک درسی به صورت اینترنتی اقدام کنید. شناخت بهترین فروشگاه‌های اینترنتی به شما کمک خواهد کرد تا در کمترین زمان بتوانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. بهترین فروشگاه‌های اینترنتی معیارهای مخصوص به خود را دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید کتاب کمک درسی

با توجه به این که فروشگاه‌های کمک درسی زیادی ایجاد شده است برای خرید کتاب‌های کمک آموزشی خود بهتر است به برخی از ویژگی‌های کلیدی موجود در فروشگاه‌های اینترنتی کتاب دقت کنید. یک فروشگاه اینترنتی کتاب باید جامع باشد تا در یک نگاه بتوانید محصولات متنوع را از بین هزاران کتاب مختلف انتخاب کنید. تنوع محصولات دارای اهمیت است و به شما کمک می‌کند تا از ناشرین مختلف بتوانید انتخاب‌های بهتری داشته باشید.

دسته بندی محصولات موجود در سایت باید به گونه‌ای باشد تا دسترسی شما به کتاب‌های کمک آموزشی آسان باشد. خرید کتاب کمک درسی در صورت داشتن یک دسته بندی مناسب بسیار آسان است و می‌تواند برای دانش آموزان و داوطلبان مهم باشد. از دیگر ویژگی‌های کلیدی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کتاب، می‌توان به ارسال سریع و ارزان به سراسر کشور اشاره کرد. همچنین وجود تخفیف‌های مناسب باعث می‌شود تا بتوانید ضمن خرید کتاب‌های متنوع، مدیریت بهتری بر روی هزینه‌های خود داشته باشید. در ادامه به معرفی ۵ تا از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید کتاب کمک درسی اشاره خواهیم داشت:

  1. بانک کتاب کنکور

بانک کتاب کنکور به عنوان یکی از وب سایت‌های برتر در زمینه خرید کتاب‌های کمک درسی و آموزشی است که امکانات فراوانی را برای خرید در اختیار افراد قرار می‌دهد. بانک کتاب کنکور به عنوان یک بستر ایده آل برای خرید کتاب‌های کنکور است. مجموعه کتاب کنکور با دربرگیری امکانات متنوع نظیر معرفی، بررسی و مقایسه کتاب‌های کمک درسی و بهترین منابع کنکور، تخفیف‌های جذاب و ارسال رایگان، توانسته است محیطی مناسب برای خرید را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم نماید.

از ویژگی‌های کلیدی این وب سایت می‌توان به بانک وسیعی از انتشارات اشاره کرد که می‌توانید از انتشارات مختلف نظیر قلمچی، گاج، خیلی سبز، مبتکران، رهپویان، الگو، کلاغ سپید و غیره استفاده کنید. امکان خرید به شیوه‌های گوناگون در این وب سایت وجود دارد و اگر خرید خود را به بالای 200 هزار تومان برسانید، سفارش ثبت شده به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های کلیدی این وب سایت می‌توان به بررسی و تحلیل کتاب‌ها توسط رتبه‌های برتر کنکور، امکان خرید پکیجی و تخفیف‌های جذاب اشاره کرد. اگر بخواهید خرید کتاب کمک درسی را به راحتی انجام دهید بهتر است به این وب سایت سر بزنید.

  1. بانک کتاب گیتامهر

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که در زمینه فروش کتاب‌های کمک درسی مشغول به فعالیت است گیتامهر بوده که با ارائه بیش از سه میلیون جلد کتاب توانسته است نیازهای دانش آموزان و دانشجویان را برطرف کند. خرید به صورت تکی و گروهی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات متنوع خود را از بین هزاران محصول انتخاب کنید. برای خرید از این وب سایت می‌توانید به آدرس اینترنتی گیتامهر مراجعه کنید و از خدمات متنوع این فروشگاه استفاده کنید.

  1. بانک کتاب نارنجی

یکی از بروزترین فروشگاه‌های خرید کتاب کمک درسی، بانک کتاب نارنجی است که به راحتی می‌توانید سفارش خود را از آدرس این فروشگاه ثبت کنید. به جای هدر دادن زمان بهتر است به بانک کتاب نارنجی مراجعه کرده و محصولات متنوع این فروشگاه را مشاهده کنید. در این فروشگاه توضیحات مربوط به هر محصول در زیر آن درج شده است تا بتوانید جزئیات مختلف را مشاهده کنید. قیمت‌های در نظر گرفته شده برای هر کتاب به صورت رقابتی است تا بتوانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

  1. شهر کتاب آنلاین

یکی دیگر از فروشگاه برتر جهت خرید کتاب کمک درسی شهر کتاب آنلاین است که به صورت مجازی فعالیت دارد. شما می‌توانید از محصولات درسی و فرهنگی این مجموعه استفاده کنید و خرید خود را به صورت آنلاین تکمیل کنید.

  1. کتابچی

فروشگاه کتابچی به عنوان یکی از فروشگاه‌های برتر در زمینه فروش انواع محصولات و کتاب‌های کمک درسی است که به دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری این امکان را می‌دهد که بتوانند از محصولات مختلف موجود در سایت استفاده کنند. ارسال کتاب به سراسر ایران رایگان است و اگر بخواهید کتاب‌های متنوع کمک آموزشی را با قیمت مناسب خریداری کنید می‌توانید به این فروشگاه سر بزنید.

 


**این محتوا تبلیغاتی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین رضایی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    سلام چرا پس فروشگاه اینترنتی انتشارات بنی هاشمی رو نگفتید؟خداییش خیلی خفنه و هروقتم من کتاب خریدم درخواست تخفیف دادم و بهم تخیف دادند و تازه انتشارات بنی هاشمی خیلی سال هست که داره کار میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس