کد خبر 1150946
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
شهادت - لاله

مرحوم «حاج خداکرم کرمی» پدر شهیدان «اسماعیل و خداداد کرمی» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش مشرق، مرحوم «حاج خداکرم کرمی» پدر شهیدان «اسماعیل و خداداد کرمی» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحوم «حاج خداکرم کرمی» پدر شهیدان «اسماعیل و خداداد کرمی» از شهدای شهرستان کازرون در سن ۹۵ سالگی به دلیل کهولت سن و ایست قلبی، دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آن مرحوم سه‌شنبه ۱۱ آذرماه در بهشت زهرا (س) شهرستان کازرون تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید «اسماعیل کرمی» سال ۶۱ در خرمشهر به شهادت رسید و شهید «خداداد کرمی» سال ۶۷  در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شد و پیکر مطهرش ۱۰ سال بعد در سال ۷۸ به خاک وطن بازگشت.

مادر شهیدان «محمدمهدی و احمد ملک‌محمدی»، از استان قم دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بانو «ربابه ملک‌محمدی» مادر شهیدان «محمدمهدی و احمد ملک‌محمدی»، از قم روز گذشته یکشنبه ۹ آذرماه دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
پیکر مطهر این مادر ایثارگر دوشنبه ۱۰ آذرماه با حضور خانواده معظم شهید و خادمان شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم آرام گرفت.
«احمد ملک‌محمدی» در سال ۱۳۴۳ به دنیا آمد و دهم تیرماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای یک در منطقه مهران به شهادت رسید.
همچنین «محمدمهدی ملک‌محمدی» در سال ۱۳۴۰ متولد شد، وی در سال ۱۳۶۵ عازم جبهه شد و در بهمن همان سال، هفت ماه بعد از شهادت برادرش، در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس