کد خبر 1150847
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۹
صعود لیورپول و پورتو به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

لیورپول و پورتو با کسب امتیاز در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا توانستند حضورشان را در مرحله یک هشتم نهایی قطعی کنند.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی های هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود دو تیم دیگر به یک هشتم نهایی قطعی شد. لیورپول و پورتو در مرحله بعد رقابت خواهند کرد.  

در یکی از مهمترین بازی ها از گروه A اتلتیکو میزبان بایرن مونیخ بود که دو تیم به تساوی یک بر بک دست یافتند.  

میزبان از شروع بازی در اختیارش بود و مقابل تیم جوان آلمانی راحت تر کار می کرد. هانسی فلیک به اغلب ستاره های خود استراحت داده بود. حمله های اتلتیکو موثر واقع شد و ژائو فلیکس در دقیقه ۲۶ دروازه بایرن را باز کرد. در ادامه روخی بلانکو چند فرصت گلزنی را از دست داد.  

در نیمه دوم بازی آرام پیش می رفت. در حالی که به نظر می رسید اتلتیکو سه امتیاز بازی را به دست آورده است داور یک پنالتی به نفع مهمان گرفت و توماس مولر توانست بازی را در دقیقه ۸۶ به تساوی برساند. روخی بلانکو در هفته آخر باید برابر سالزبورگ برای صعود تلاش کند که کار سختی را پیش رو خواهد داشت.  

پورتو در گروه C برابر منچسترسیتی قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد. تیم پرتغالی با کسب یک امتیاز به دور بعد راه یافت. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو از نیمکت شاهد این بازی بود.  

در دیگر بازی این گروه مارسی ۲ بر یک المپیاکوس را شکست داد تا شانس صعود به لیگ اروپا داشته باشد.  

لیورپول در گروه D به مصاف آژاکس رفت و با تک گل جونز پیروز شد. شاگردان یورگن کلوپ با این برد ۱۲ امتیازی شدند و به دور بعد صعود کردند.  

آتالانتا هم به زحمت توانست برابر میتیلند یک امتیاز به دست آورد و شکست یک بر صفر را با تساوی یک بر یک عوض کرد. تیم ایتالیایی با هشت امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.  

دیدار اینتر و گلادباخ با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید. ماتئو دارمیان گل نخست مهمان را به ثمر رساند اما گلادباخ در لحظات پایانی نیمه اول بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم روملو لوکاکو توانست دبل کند تا شانس صعود برای تیم ایتالیایی باقی بماند. میزبان تنها یکی از گل ها را جبران کرد.  

در گروه B هر چهار تیم رئال مادرید، شاختار، اینتر و گلادباخ شانس صعود به یک هشتم نهایی را دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس