کد خبر 1150818
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸
زیدان: استعفا نمی‌دهم/ غرورمان را بازمی‌گردانیم

سرمربی فرانسوی رئال‌مادرید با تاکید براینکه استعفا نخواهد داد، گفت: تا آخرین نفس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگیم و شخصیت و غرورمان را باز می‌گردانیم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال‌مادرید پرافتخارترین باشگاه لیگ قهرمانان اروپا، در هفته پنجم مرحله گروهی فصل جاری این مسابقات در زمین شاختاردونتسک اوکراین با دو گل شکست خورد تا در آستانه حذف زودهنگام از این مسابقات قرار بگیرد.

«زیدن‌الدین زیدان» که در هفته‌جاری و پس از عملکرد ضعیف تیمش در لالیگا و اکنون لیگ قهرمانان مورد آماج انتقادات قرار گرفته است در نشست خبری پس از دیدار مقابل شاختار، گفت: ابتدا بگویم که استعفا نخواهم داد و کارمان را ادامه می‌دهیم. به صعود خوش‌بین هستم و توان‌مان را بار دیگر در هفته پایانی مرحله گروهی نشان خواهیم داد.

وی با بیان اینکه نتیجه دیدار مقابل شاختار غیرمنصفانه بود، تصریح کرد: نیمه اول بسیار خوب بودیم و اگر به گل دست می‌یافتیم دیگر این مسائل وجود نداشت. چند فرصت خوب داشتیم و باید بدانیم که در چنین مسابقاتی نیاز است تا تلاشمان را با گلزنی تکمیل کنیم. بنظر می‌رسید که توپ امشب نمی‌خواست وارد دروازه میزبان شود وگرنه سزاوار این نتیجه نبودیم.

زیدان گفت: می‌دانم روند خوبی نداریم و در کسب نتیجه با مشکل مواجه هستیم، ولی باید تلاشمان را مضاعف کنیم. بازیکنان خوبی داریم و برای عبور از این چالش، با تمام توان کار می‌کنیم.

سرمربی رئال تاکید کرد: باید سرمان را بالا بگیریم چراکه خوب بازی می‌کنیم و تنها مشکل گلزنی داریم که حتما باید برطرف شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید موتمن IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 4
    استعفایت میکنیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس