کد خبر 11508
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۲

اکبر گنجي با افشاي دروغ ميرحسين و جنبش سبز آب در لانه مورچگان اپوزيسيون خارج از کشور ريخت.

به گزارش مشرق ، رسالت نوشت: اکبر گاف از جمله اشخاصي است که هميشه براي اصلاح طلبان و جنبش فتنه دردسرساز بوده است. زماني با تهمت و تخريب آقاي هاشمي رفسنجاني و طرح لقب عاليجناب براي ايشان، در دوران اصلاحات با زير سئوال بردن حادثه عاشورا، در کنفرانس برلين با آرزوي به موزه رفتن افکار امام خميني و بعد از شروع جنبش فتنه با به راه انداختن تظاهرات با دستبند سبز به همراه گوگوش و پس ازمدتي با زير سئوال بردن و انکار حضرت مهدي(عج) و اخيرا هم با چرخش در مواضع گذشته به افشاي دروغ ميرحسين و کروبي و رد تقلب در انتخابات رياست جمهوري نشان داد يک غضنفر تمام عيار براي طيف مخالفان نظام و روحانيت محسوب مي‌شود.
سايت خودنويس که از سوي همپالگي اکبر گنجي در خارج اداره مي‌شود در مطلبي به يار غار خود حمله کرده ونوشته مقاله اخير گنجي در به چالش کشيدن آراي ميليوني موسوي و کروبي از جهاتي تامل برانگيز است و از سوي ديگر مشکل ما اين است که هيچ پاسخ قانع کننده‌اي در رد نظريه اکبر گنجي وجود ندارد! ما بر اساس کدام آمار معتبر مي‌توانيم به گنجي بگوييم اين طور که شما فکر مي‌کني نيست!
سايت اصلاح طلب خودنويس در ادامه نوشته گنجي با مقاله اخير خود تابوي بي‌خطا و اشتباه بودن جنبش سبز را به چالش کشيده است. سايت مذکور با اقرار به اين واقعيت که در برآورد آرايي که ادعا مي‌شد به موسوي و کروبي داده شده اغراق شده است نوشته سبزها معتقدند کروبي و موسوي
27 ميليون راي آورده‌اند در حالي که حاميان جنبش سبز خيلي کمتر از اين عدد بودند و فراموش نکنيم در تظاهرات خياباني همه موارد منحصر به نقاط شهرنشين بود و در مناطق روستايي و مرزي اعتراض به انتخابات نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس