کد خبر 1150658
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
هشدارهای پلیس برای رانندگی در روزهای بارانی/ دو محور مسدود هستند

رئیس اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا هشدارهایی در مورد رانندگی در روزهای بارانی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی، اظهار کرد: مطابق هر روز، در مبادی ورودی پایتخت شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم که به دلیل حضور کارکنان در محل کارشان است.

بیشتر بخوانید:

احتمال بروز سیل در تهران چقدر است؟

وی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی (هشدار شماره ۶۰) گفت: سامانه بارشی از صبح چهارشنبه (۱۲ آذرماه) تشدید می‌شود و تا صبح پنجشنبه (۱۳ آذرماه) ادامه دارد البته در صبح پنجشنبه این شدت بارش پایان می‌یابد. همچنین منطقه اثر این سامانه بارشی، شمال و شرق خوزستان، جنوب لرستان و غرب چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

به گفته رئیس اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در ارتفاعات بارش باران و برف و در برخی مناطق تگرگ گزارش شده است، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود که تجهیزات زمستانی در سفرهای ضروری جاده‌ای به همراه خود داشته باشند.

شیرانی ادامه داد: اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو و پر بودن باک سوخت، از موارد ضروری در رانندگی در فصل سرما است.

وی بیان کرد: از روز گذشته در استان گیلان محور خلخال به پونل به سمت ضیابر انزلی به علت بارش برف و یخبندان از دو طرف مسدود شده است.

رئیس اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین محور ساحلی گناوه – بوشهر در هر دو مسیر رفت و برگشت به دلیل آب‌گرفتگی از ۸ آذر تا امروز همچنان مسدود است اما محور بزرگراه گناوه – برازجان و برازجان – بوشهر، مسیر جایگزین این محور اعلام شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس