کد خبر 1150334
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
زیدان: ایسکو بازیکن رئال مادرید است و اینجا هم می‌ماند/ واران فروشی نیست

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید به مصدومیت دوباره ستاره بلژیکی این تیم یعنی ادن هازارد واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید پس از پیروزی شیرین در مسابقه هفته گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر، شکست نا امید کننده ای را در لالیگا برابر آلاوس متحمل شد و حالا کهکشانی ها باید فردا شب برای جبران آن دوباره در چمپیونزلیگ و این بار مقابل شاختار اوکراین به میدان بروند؛ مسابقه ای که پیروزی در آن می تواند کلید صعود لوس بلانکوس به مرحله بعدی رقابت‌ها باشد.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل شاختار گفت: " من فکر می‌کنم که انگیزه تیم ثابت بوده است اما در عین حال با برخی چیزهای عجیب نیز روبرو شده ایم. آسیب دیدگی ها و پیش فصل به آن شکل... فکر می‌کنم این گونه چیز ها تاثیر می گذارد اما انگیزه هیچ گاه از بین نمی رود. بازیکنان می دانند که کجا هستند و برای چه چیزی در مادرید بازی می کنند. ما همیشه رویاهای زیادی داریم. در مادرید همواره لحظات دشوار وجود دارد اما ما همیشه به آنها غلبه می‌کنیم.

فکر نمی‌کنم که من تفاوتی کرده باشم و همان فرد قبلی هستم. قرار نیست من تغییر کنم. گاهی اوقات ممکن است شما من را جدی تر ببینید اما هیچ گاه تغییر نخواهم کرد."

دیدار برابر شاختار: "بازی برابر شاختار مهمترین مسابقه در گروه برای ما خواهد بود زیرا سه امتیاز آن می‌تواند باعث عبور ما از این مرحله شود."

مشکل روحی روانی ادن هازارد و تاثیر آن بر مصدومیت هایش: " نه او بسیار قوی است. مشکلات پیچیده ای برای او ایجاد می‌شود اما آسیب دیدگی برای همه تیم ها وجود دارد. او بسیار قدرتمند است و من هیچ تردیدی در کیفیتش ندارم. امیدوارم به زودی در اینجا دوباره کنار ما باشد. این لحظات دشواری برای اوست اما باید آن را بپذیرد. او پیش از این در زندگی حرفه ای خود آسیب چندانی ندیده بود اما اکنون... او قوی‌تر بازخواهد گشت."

آسنسیو: " کاری که شما باید انجام دهید این است که دیگر در مورد کاری که او باید انجام دهد صحبت نکنید. اجازه دهید او بازی خودش را بکند. باید اعتماد به نفس و فوتبال خود را بازیابی کند. او یک مصدومیت طولانی مدت را پشت سر گذاشته و ما می‌خواهیم کم کم بهترین مارکو را ببینیم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس