image-20201130213855-1.png

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات‌وفناوری مجلس، بابیان‌اینکه کلاس‌های دانش‌آموزان ابتدایی باید به دلیل اهمیت این مقطع به صورت حضوری برگزار شوند تاکیدکرد که شبکه شاد در ارائه آموزش موفق بود.

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد تاثیر تداوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مدارس در قالب مجازی، گفت: لازم است کلاس‌های مقطع ابتدایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش ساعات برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شوند، اما برگزاری کلاس‌های سایر مقاطع اعم از راهنمایی و دبیرستان باید به همان صورت مجازی تداوم داشته باشد.

ما نباید کلاس‌‎های حضوری مقطع ابتدایی را تعطیل کنیم

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، در بیان دلیل لزوم برگزاری کلاس‌های مقطع ابتدایی به صورت حضوری، ادامه داد: ما نباید کلاس‌‎های حضوری مقطع ابتدایی را تعطیل کنیم چرا که دانش‌آموزان در این سنین در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار ندارند ضمن اینکه باید به این نکته توجه کنیم که این مقطع پایه‌ای برای سایر مقاطع تحصیلی بوده و لازم است که به این مقطع توجه ویژه‌ای شود تا دانش‌آموزان در مقاطع بعدی با مشکل مواجه نشوند.

پیش‌بینی می‌شود که خردادماه آخرین زمان برای ارائه خدمات آموزش مجازی باشد

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به برنامه وزارت آموزش و پرورش برای نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی در صورت تداوم شیوع کرونا در کشور، یادآور شد: بی‌تردید تا زمانی که بیماری کرونا ریشه‌کن نشود باید کلاس‌های آموزشی در قالب مجازی برگزار شود، اما برداشت ما این است که به زودی با تزریق واکسن کرونا این مشکل حل شده و احتمال می‌دهیم تا خرداد ماه سال آینده این معضل برطرف شده باشد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، در رابطه با نحوه آموزش پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به دانش‌آموزان، تاکید کرد: آموزش و پرورش در سرفصل‌های آموزشی به موضوع پاندمی به طور جدی ورود پیدا کرده و با این روش سطح آگاهی دانش‌آموزان نسبت به بیماری کرونا و راه‌های مقابله با آن را ارتقا می‌دهد. کمااینکه در شبکه شاد به این موضوع پرداخته شده و هر روز سرفصل جدیدی در این رابطه به آن اضافه می‌شود و بیش از 20 میلیون بازدیدی که از این شبکه می‌شود بیانگر موفقیت آن در این حوزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس