کد خبر 1150204
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
دلار نمایه

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۶۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۶۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

بورس به اتفاقات اخیر واکنش نشان می‌دهد؟

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۶۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون ۴۱۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

*** نرخ‌های درج شده در این خبر برای انواع طلا و سکه برگرفته از سایت اتحادیه و طلا و جواهر است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان، یورو ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۹۵۰  تومان اعلام شده است.

در هفته‌های اخیر، تشدید نوسانات ارزی موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد و البته آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی ها در صرافی های مجاز مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرده از روز دوشنبه ۲۱ مهرماه نیز روزانه ۵۰ میلیون دلار اسکناس وارد بازار خواهد کرد ضمن اینکه سقف خرید بانک‌ها و صرافی ها در بازار متشکل ارزی را به ۵۰۰ هزار دلار افزایش داده است.

فعالان بازار پیش بینی می کنند با ورود ۵۰ میلیون دلار در بازار و افزایش سقف خرید صرافی‌ها در بازار متشکل، قیمت ارز کاهشی شود کمااینکه بعد از اجرای این سیاست طی چند روز قیمت دلار حدود ۴ هزار تومان کاهش یافت.

هم‌اکنون قیمت فروش دلار در صرافی‌ها با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۱۲۰۰تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شده است.

قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل معادل ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

گفتنی است، با کاهش اختلاف قیمت ارز بازار آزاد و رسمی، بانک مرکزی ممنوعیت فروش ارز سهمیه‌ای را به هر کارت ملی برداشت؛ بنابراین صرافی‌ها به هر کارت ملی یک بار در سال ۲۲۰۰ دلار ارز سهمیه‌ای می‌فروشند. پیش از این با دستور بانک مرکزی فروش ارز سهمیه‌ای موقتاً در صرافی‌های بانکی متوقف شده بود.

بروز رسانی: دوشنبه ۱۰  آذر ۱۴:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۴ هزار و ۸۵۰

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۵ هزار و ۱۰۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۹ هزار و ۷۵۰

قیمت یورو (بازار آزاد)

۲۹ هزار و ۷۰۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۹۵۰

قیمت پوند

۳۳ هزار و ۷۰۰

بروز رسانی: دوشنبه ۱۰ آذر ساعت ۱۴:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۵ میلیون و ۷۰۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳ میلیون و ۹۵۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۳۵۰ هزار

بروز رسانی: دوشنبه ۱۰ آذر ساعت ۱۴:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۶۲ هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۴۱۵ هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۶۰۰ هزار

انس طلا(دلار)

۱۷۸۰.۶

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 3
    افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز.قربونت ارز رو برسونش باز به سی هَزارچون ما طمع کردیم دلارهامون رو نرفوختیم! رو دستمون مونده.جان ما یه بار دیگه بیارش رو سی هَزار تا ما برفوشیم! بعد باز بکش پایین قیمتو.قبلش یواشی خبر بده به بروبچ تیلیف بزنم آماده باشن.
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      2 2
      تو از خارج هی زر نزن برو همن خراب شده ای که هستی گدایی کن نمیخاد اینجا بیای تفرقه بندازی خاک بر سرت دیوونه
    • DE ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      0 1
      آب بدهید به کاربر ۱۹:۵۱ بریزه همونجایی که میسوزه فکر کنم دلارهاش رو نتونسته به موقع بفروشه خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس