کد خبر 1150191
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
تارتار: استقلال در این فصل مدعی قهرمانی است

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص دیدار با استقلال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر گفت: حریف فردای ما مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال ضمن تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: بازی سنگینی با استقلال داریم. این تیم مدعی جدی قهرمانی در این فصل است و در شروع کار و سه هفته ابتدایی هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و از طرفی ما تیم جوانی داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای کسب نتیجه مساوی یا پیروزی به میدان می‌رود؟ اظهار کرد:‌ من تفکراتم به گونه‌ای بوده که هدف ما کسب سه امتیاز باشد اما با هر بازی با استراتژی خاصی جلو می‌رویم. شرایط آب و هوایی اجازه تمرین خوب را به ما نداد اما باشگاه یک چمن مصنوعی خوب به ما داد. ما تاکتیک‌های خود را پیش می‌بریم و اگر اشتباهی رخ ندهد، می‌توانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

سرمربی پیکان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استعفایش از پیکان اهرمی برای فشار به باشگاه برای رسیدن به خواسته هایش بود یا خیر و همچنین در واکنش به مذاکره با تیم تراکتور خاطرنشان کرد: آن قضیه تمام شده است و من در حال حاضر مربی پیکان هستم و به آن مساله کاری ندارم. لطفا درباره بازی فردا سوال کنید.

بیشتر بخوانید:

استقلال در چه صورت مدعی می‌شود؟

 او در واکنش به اعتراض استقلال به محل برگزاری این بازی خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط زمین مناسب باشد. اگر شرایط زمین مثل بازی با شهرخودرو باشد که نمی‌شود کار کرد اما امیدوارم کیفیت زمین خوب باشد.

تارتار در واکنش به محرومیت محمود فکری گفت: بعضی نیمکت‌ها در بازی‌ها شلوغ می‌کنند. من محمود فکری را می‌شناسم. ما در کلاس‌های مربی‌گری همکلاس بودیم و او کسی نیست که از این الفاظ استفاده کند و مطمئنا او به نقطه جوش رسیده که این حرف را زده و اگر امکانش هست محرومیت او را لغو کنید.

سرمربی پیکان افزود: صحبت من با کمیته اخلاق و کمیته انضباطی است؛ اینکه برخی تیم‌ها روی تیم حریف یا داوری تمرکز می‌کنند و باعث می‌شوند بازی تحت تاثیر این مسائل قرار بگیرد. هر کدام این‌ها به نفع فوتبال ما نیست. بهتر است که یک نام نیک از ما بماند و روی نیمکت‌ها چنین اتفاقاتی نیفتد.

او خاطرنشان کرد: از داوران مظلومی که حقوق‌شان از کاری که می‌کنند خیلی کمتر است، درخواست دارم اگر نیمکتی شلوغ کرد و مجبور شد به مربی کارت دهد، طوری نشود که قضاوت‌ها و تصمیم‌ها تحت تاثیر این کارت‌ها و این مسائل قرار بگیرد. من به سلامت داوران ایمان دارم و داور در بازی قبل ما کاملا درست آن پنالتی را برگرداند. امیدوارم طوری رفتار کنند که  اگر نیمکتی شلوغ می‌کند، آن تیم از داوری سود نبرد. ما باید احترام نیمکت مقابل را داشته باشیم و سعی کنیم بازی جوانمردانه به نمایش بگذاریم.

مهدی تارتار در واکنش به مصدومیت شیخ دیاباته بازیکن استقلال گفت:‌ شیخ دیاباته هر وقت به بازی ما می‌ خورد، یک اتفاقی برایش می‌افتد. این حکمتی است که من آن را به فال نیک می‌گیرم و من برای او آرزوی سلامتی می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    هنوز نفهمیدین داره جو روانی ایجاد میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس