کد خبر 1150176
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مربی نوجوانان پرسپولیس: «والارضا» چون نوه علی پروین است ما را می‌کوبند

مربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس، گفت: «والارضا» چون نوه علی پروین است ما را به خاطر انتخابش می‌کوبند. این بازیکن توان فنی خوبی دارد و بر اساس شایستگی خودش انتخاب شده است.

به گزارش مشرق، چند روز پیش انتشار عکسی از تمرین نوجوانان پرسپولیس بیش از گذشته توجه‌ها را به آکادمی پرسپولیس جلب کرد. نوه علی پروین در کنار حسن خان‌محمدی مربی تیم نوجوانان پرسپولیس در حال دویدن بود و سپس علی پروین عضویت نوه‌اش را در تیم نوجوانان پرسپولیس تبریک گفت.

اضافه وزن این نوجوان فوتبالیست و البته اینکه او به واسطه پدربزرگ خود به عضویت تیم نوجوانان پرسپولیس درآمده، حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد.

خان‌محمدی برخی خصوصیات «والارضا فرزین» نوه علی پروین را مانند پدربزرگش عنوان می‌کند و می‌گوید چون والا رضا نوه پروین است ما را می‌کوبند.

مشروح گفت‌وگوی خان‌محمدی را در زیر می‌خوانید:

عضویت نوه علی پروین در تیم نوجوانان پرسپولیس انتقادات زیادی به همراه داشت. آیا آنها منطقی بود؟

نمی‌دانم که علت این همه انتقاد چیست، چرا که واقعا غیر منطقی ما را مورد انتقاد قرار می‌دهند. چون نام علی پروین که بزرگ پرسپولیس است پشت سر این بازیکن بود از ما انتقاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

به خاطر حرف پروین از تیم ملی خداحافظی کردم

معیار کادر فنی تیم نوجوانان پرسپولیس برای این انتخاب چه بود؟

کادرفنی تیم نوجوانان معیارهای خودش را برای انتخاب بازیکن دارد. «والا رضا »حتما توانسته خواسته‌های کادر فنی را برآورده کند که او را انتخاب کردیم. نه تنها نظر من بلکه نظر تمام اعضای کادر فنی روی این بازیکن آینده‌دار، مثبت است.

یعنی هر بازیکنی با این اضافه وزن بود، او را جذب می‌کردید؟

ما معیارهای خودمان را برای انتخاب بازیکن داریم. والا رضا تازه ۱۵ سالش است و در این مدت کم هم توانسته ۱۰ کیلو کم کند. به طور حتم او نوه علی پروین هم نبود چنین بازیکن خوبی را انتخاب می‌کردیم.

انتقاد دیگری هم که از شما مطرح می‌شود کار کردن اختصاصی با نوه پروین بود. شما با همه شاگردانتان اختصاصی کار می‌کنید؟

می‌توانید بپرسید. بدن بازیکنان در این سن تازه در حال شکل گیری است. شاید یک بازیکن ما همسترینگ پاهایش کوتاه و بلند باشد و شاید یک بازیکن دیگر ما پایش کمی انحراف داشته باشد. ما با مربی بدنساز و پزشک مدام در مورد بازیکن در مورد تبادل نظر هستیم و با ۱۵ بازیکن تمرین اختصاصی انجام می‌دهیم تا بدن آنها بهترین فرم را برای فوتبال بگیرد. در تیم‌های پایه هیچ خبری از پول نیست اما همه مربیان به خاطر نام پرسپولیس کار می‌کنند.

اما قبول دارید برخی انتقادات نا به جا نیست؟

من می‌گویم که چون والا رضا نوه علی پروین است از ما انتقاد می‌کنند. خیلی بازیکنان خوبی داریم و برای مثال خواهرزاده کمال کامیابی نیا نیز یکی از آنها است. پارسال تیم ما بدون شکست قهرمان شد و امسال هم تلاش می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم و علاوه بر آن بازیکنان خوبی را برای پرسپولیس پرورش دهیم.

والا رضا چه خصوصیاتی دارد که شما را مجاب به انتخابش کرده است؟

او بازیکن باهوشی است. ضربه ایستگاهی زدن یکی از خصوصیات بارز این بازیکن است. همچنین آگاهی محیطی و کنترلش بر روی توپ هم مانند بازیکنان خارجی است. به طور حتم او آینده روشنی در فوتبال خواهد داشت. ما در چند دیدار دوستانه از او برای دقایق کوتاهی استفاده کردیم که او برای ما از روی ضربات ایستگاهی گلزنی کرد. اما باید با نکته‌ای اشاره کنم. نباید با انتقادات با آینده یک نوجوانان، بازی کنیم. محمد پروین مگر بازیکن بدی بود؟ اما به خاطر نام پدرش از او انتقاد کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    وجدانن اصلا با اون هیکل تپل می تونه دنبال توپ بدوئه
  • پرسپولیس IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    به عشق پرسپولیس❤ تلاش کنه با اون بدنشم میتونه.آفرین به فرزین ومربی زحمتگشش فقط اراده میخواد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس