کد خبر 1150122
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

به گزارش مشرق، محمدایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: اقدام ‌تروریستی، اگرچه پُرسروصدا، اما نوعا از عجز بانیان آن در مصاف رویارو حکایت می‌کند. ‌ترور چهره‌های ارزشمند و گمنام، خبری در خود نهفته دارد و آن، اعتراف دشمن به توانمندی‌های ملت ماست.

سازمان عملیات روانی دشمن، همواره سعی می‌کند ایران را فاقد مولفه‌های قدرت نشان دهد. اما شهادت فخری‌زاده‌ها و شهریاری‌ها و علی‌محمدی‌ها که نوعا در گمنامی ‌زیسته‌اند - و هزاران مانند آنها که خدمت می‌کنند- اتفاقا ثابت می‌کند انقلاب اسلامی کانون جوشان تولید قدرت بوده است.

صهیونیست‌ها به‌عنوان متهم اصلی ‌ترور اخیر، بارها از سر درماندگی درباره قدرت علمی ‌و فنی ایران سخن گفته‌اند. این هراس، با اسرائیل چسبندگی یافته و جز با زوال این رژیم از بین نخواهد رفت.

به یاد بیاوریم سخنان آبان‌ ۹۴ «هرتسل ‌هالوی»(فرمانده رکن اطلاعات در ستاد ارتش اسرائیل) را که گفت: «از ابتدای انقلاب ۱۹۷۹، ما ۳ برابر رشد علمی ‌داشته‌ایم اما رشد ایران ۲۰ برابر شده. آنها به برتری فنی نزدیک می‌شوند. جنگ واقعی در آینده نیست؛ همین حالا جریان دارد. برداشته شدن فاصله ۳۰ سال پیش، برای ما بسیار پُرهزینه خواهد بود. جنگ امروز، جنگ ذهن‌هاست و تبلیغات طرف مقابل می‌تواند روحیه اسرائیلی‌ها را درهم بشکند».

همچنین اظهارات یوزی رابین(مدیر سابق برنامه موشکی اسرائیل) را که تیرماه ۹۴ گفت «ایرانی‌ها به خوبی در جریان تحولات موشکی هستند. آنها فاتح ۱۱۰ را ساختند و به ‌عنوان یک مهندس می‌گویم به‌خوبی کار کرده‌اند. با افزایش دقت این موشک و سر جنگی ۵۰۰ کیلویی، هر کدام آنها حالا می‌توانند «یک بلوک شهری» را نابود کنند. باور کردنی نیست؛ موشک‌های بالستیک ایران در حجم بالا در حال تولید، ذخیره و حتی صادرات است. آنها می‌توانند با موشک‌های ۲۰۰۰ کیلومتری نقطه‌زن، اسرائیل را فلج کنند. من به احترام افرادی که این کار را انجام دادند، کلاه از سر برمی‌دارم. این دستاوردها در شرایط تحریم به دست آمده است».

نکاتی که درباره خدمات شهید فخری‌زاده منتشر می‌شود، نشان می‌دهد او در جایگاه حکیم ذوالفنون (فراتر از یک شاخه علمی ‌و فنی) قرار داشته است. از فلسفه و ادبیات تا فیزیک، و از ابداع پدافند هسته‌ای، شناسایی پرنده‌های دشمن از طریق غیررادار و استفاده از لیزر در پدافند هوایی، تا نقش‌آفرینی در گسترش برنامه هسته‌ای و این آخری، تولید کیت تشخیص کرونا و فاز اول آزمایش انسانی واکسن کرونا.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • احسان معتمدی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    23 0
    دانشمند شهید و عزیز ما حتما صدها دانشمند تربیت کرده و جای او را دانشمندان مجاهد در خواهند کرد و ما با کشتن تسلیم نمی شویم بلکه ایمان مردم قوی تر و عزم و اراده بیشتر و یاری خداوند برای ما نزدیکتر می شود به یقین انتقام ما شدیدتر است کشور ما هرگز به دانشمندان و غیر نظامیان آسیبی نمی رساند و این کارها را قتل می داند مردم عادی یا سفارت خانه و این قبیل موارد بلکه انتقام ما به گونه ای است که حمایت مادی و معنوی و سیاسی و نظامی و اقتصادی را از مقاومت اسلامی در غرب آسیا بیشتر میکند و آگاهی بخشی به عموم مردم مسلمان منطقه و روشن سازی برای مردم دیگر نقاط جهان که ماهیت اسراییل و آمریکا و اروپا برای مردم خودشان هم کم کم برملا شود به گونه ای که مانند الان مردم آمریکا در در تظاهراتشان شعار امام خمینی را سرمی‌دهند که فرمود مرگ بر آمریکا و حتما زمان آن خواهد رسید که مردم انگلیس و فرانسه همه به خیابانها بریزند و مرگ بر انگلیس و فرانسه سر بدهند این بدلیل خو و نهاد و باطن جنایتکار این حکومت هاست که خشم خدا را موجب شده و برای همین مردم خواهان حکومت انسانی و بشری و عادل خواهند بود و زمینه برای حکومت عادل مطلق فراهم خواهد شد و این انتقام عظیم و بزرگ است
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      18 0
      لعنت به صهیونیسم چی توهم کردند؟؟؟؟شک نکنین . جامعه دانشگاهیان ما در سطح بین المللی بسیار قابل هستن و حتی اونایی که بنا به دلایلی در جبهه مقدم امور نبودند . رهبرمون امر کنند، پیروان و دوستان شهید در خدمتند.
  • US ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    31 0
    انتقام می خواییم. تمام.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    9 3
    خواهشن ماله کشی نفرمایید. توانمندی ما یعنی هیچ کشوری برای ما جرآت تعدی ولو ترور را به خود ندهد. و کوچکترین خطا با ضربه فراتر پاسخ داده شود
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    12 1
    مرکز فساد جهانی باید نابود شود بهترین زمان برای پرواز موشکها به سوی پایتخت قاتلان جهانی است
  • NL ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    15 0
    اگر جواب ندهیم اینها به مرور تمام نیروهای شاخص ما را در قسمت های مختلف یکی یکی می زنن.....حال خود دانید.....وقت ترسیدن و محاسبه گری دیگه گذشته ...........‌‌‌..‌.......ملت منتظرند
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    9 4
    آنی ور.. آنی تایم... آروم نگیگیگیرید
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    11 1
    اسرائیل نفهم! بدون همانطور که در تولید علم در بهترین ژورنال های جهانی ، داریم مقاله چاپ می کنیم که انگشن به دهن موندین و تو مسابقات المپیاد داریم رتبه های درخوری تو دنیا میاریم نمیگذاریم پروژه شهید زمین بمونه !!!!!!!!!!!!!!!!! از ترس خودتون رو خیس کنین.
  • امیر IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    7 1
    هردلیلی که دارد درهرصورت انها باهزینه کم دارن به اهدافشون میرسن اما هزینه های کلانی به ایران تحمیل میکنند،حذف دانشمندان ما هزینه کلانی است
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    7 0
    شایدصدهاسال بگذره تا دنیا همچون حاج قاسم و فخری زاده به خودش ببینه..دانشمند و مجاهد اگه ۳۱۳ تا داشته باشیم امام زمان ظهور میکنه اینا دارن یاران امام زمان رو ترور میکنن
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      2 1
      افراد مستعد بسیار هستند!!!!!! باید مسئولین شناسایی کنن و دعوت به کار کنند و اما معرفت و اخلاق متعالی با سالها توکل ، توسل بدست میاد که شهیدان بزرگوار ما که شما نام بردین در این امر السابقون بودن.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    7 0
    روزگار سیاه صهیونیسم
  • علی محمد IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    4 1
    بهتر است به امارات و بحرین بگویید ما آماده انهدام سفارت اسراییل در کشورهایتان به وسیله موشک هستیم .....منتظر عواقب همکاری با دشمنان اسلام باشید ......این شیوخ بسیار ترسو و بدبخت هستند .....باید در حالت اضطراب باشند وگرنه اقدامات بیشتری در همکاری بادشمن انجام خواهند داد ...یا علی از تو مدد
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    10 0
    فسقلی صهیونیست زجر کش میشه
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    ناراحتیم بابت از دست دادن این بزرگان
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    4 0
    چقدر زیبا و متناسب : "حکیم ذوالفنون" که عنوان "شهید" هم به افتخاراتش اضافه شد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس