کشف ۵۰ هزار قوطی کرم خارجی تاریخ گذشته در ملارد/ فروش اجناس ۱۰ سال پیش با تاریخ جدید - کراپ‌شده

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف انباری با ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: از این انبار ۵۰ هزار قوطی کرم خارجی تاریخ مصرف گذشته با زدن تاریخ جدید روانه بازار می‌شد.

به گزارش مشرق، داریوش جمشیدی معاون اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقلامی مانند لوازم آرایشی بهداشتی، دستگاه‌های ماساژور برقی، دستگاه‌های بخور و چرخ خیاطی صنعتی در انباری واقع در شهرک صنعتی صفادشت کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این اقلام از ۹ سال پیش در این انبار نگهداری شده بودند گفت: طی اخبار رسیده به پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملارد، مبنی بر انبار و نگهداری کالاهای خارجی در انباری در شهرک صنعتی صفادشت، اداره تعزیرات ملارد در این محل حاضر شدند.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: ارزش تقریبی این کالاها ۵۰۰ میلیارد ریال است و تاریخ انقضای کرم‌های خارجی که ۵۰ هزار قوطی برآورد می‌شود برای سال ۲۰۰۹ بوده که با زدن تاریخ جدید، آن را روانه بازار می‌کردند.

جمشیدی با بیان اینکه کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی منتقل می‌شود، اضافه کرد: تاکنون یک نفر در این پرونده دستگیر شده و تحقیقات در خصوص دستگیری عوامل اصلی ادامه دارد و پرونده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات شهرستان ملارد ارجاع شده است.

وی در پایان تصریح کرد: از مردم درخواست می‌شود چنانچه از محل انبار و دپوی کالاهای خارجی در انبارها و یا سوله‌ها اخباری دارند حتماً با شماره ۱۳۵ تماس بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس