کد خبر 1149845
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

به گزارش مشرق، مجتبی توانگر نماینده مجلس در خصوص ترور شهید فخری زاده در توییتر نوشت: یکی از نکات مهم در ماجرای شهادت اخیر آن‌ست که تروریست‌ها چگونه تامین مالی شده‌اند؟ درحالی‌که ما برای تامین مالی فرزندان دانشجویمان در خارج این همه مشکل داریم؟ آیا عدم اجرای قانون مبارزه با پولشویی ومبارزه با تامین مالی تروریسم، تامین مالی هر جنایتی را در داخل تسهیل نکرده است؟

آیا بانک مرکزی و وزارت اقتصاد با عدم پیگیری اجرای این قانون در این‌گونه اقدامات مسئول نیستند؟ آیا وزارت ارتباطات امکان لازم برای کنترل ارتباطات را برای دستگاههای امنیتی فراهم ساخته؟ آیا اطلاعات لازم دردسترس دستگاه‌های امنیتی برای رصد و نظارت فعالیت‌های تروریستی فراهم شده است؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    13 2
    داری میگیFATF رو اجرا کنیم؟! حرف اصلاحطلبا رو میزنی. دادا ۳۹ بند FATF اجرا شده که نتیجه شده این! و در ضمن اونموقع که دانشمندامونو ترور میکردن اصلا FATF مطرح بود؟بعدش چی؟ اوایل دهه نود که دیگه تروری انجام نشد بخاطر پذیرفتن قانون مبارزه با پولشویی بود؟ توی نماینده مجلس باید اینو بگی: کشورایی که متهم به دست داشتن در ترور هستن همه عضو FATF هستن.عربستان و اسقاطیل و آمریکا و .... حالا با این وجود FATF چطور نتونسته جلوی ترور رو بگیره؟ پس FATF کارآمدی لازم رو نداره و تضمینی نیست.
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      9 0
      نه حرف fatf نیست قانون داخلی مبارزه با پولشویی منظور ایشونه که بر خلاف fatf در اجرای اون تعلل میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس