قالیباف نمایه

رئیس مجلس: به برکت خون شهید فخری زاده قفل‌هایی که به صنعت هسته‌ای زده شده بود باز خواهد شد و زمینۀ عبور از تحریم‌ها فراهم می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    16 0
    بسیار عالی
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      1 0
      احسسسسسسسسسسسسسسسسسسنت دکتر قالیباف عزیز سردار عشششششششششششششقی فدایی دارییییییییییییییییییییی
  • Mjp IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    7 0
    اصلانوع صحبت کردن یه آدم انقلابی ادمورابه وجدمیاره وغرورانگیزه.. شمانگاه کنید.به حرفه‌ای اصلاح طلبان آدم حس دلهره وضعیف بینی پیدانمیکنه.. واقعاطرزبیان آدمهای انقلابی هم روحیه ایجادمیکنه وهم باعث افتخاره. آدم یا سخنرانی رهبرمیافته توسازمان ملل وآقای احمدی نژادکه ابهت ایران رابهمه گوشزدمیکرد
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    3 0
    بهترین انتقال خروج از ان پی تی و اخراج بازرسان اژانس هستش نه کمتر، از کشتن نتانیاهو دردناکتر خواهد بود این انتقام
  • ایران سربلند IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    6 0
    درود بر شما . در ازای هر دانشمند از دست رفته ، صدها دانشمند با تراز بالاتر تربیت و جایگزین شود . در ازای هر سردار از دست رفته ، صدها سردار با تراز بالاتر تربیت و جایگزین شود . در ازای از دست رفتن هر نخبه ی میهنی ، صدها نخبه ی جدید با تراز بالاتر ، تربیت و جایگزین شود .
  • احسان معتمدی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    آن شا الله این دولت صلاحیت اینکه کشور ما را به سمت پیشرفت و قدرت رهنمون کند ندارد دلایل آن به وجه ماری و شخصیتی این افراد و طرز فکر آنها بر میگردد وقتی فردی خودش را رییس دید و گفت من مقام دارم و رییسم و اجازه به دیگران نداد و فکر کرد که قدرت مند است آن فرد در نزد خدا تباه شده و فردی فرعون صفت و بدبخت و مفلوک است وجود این قبیل افراد در راس امور کشور از هرویین خطرناک ترند مقام در کشور ما یعنی مسئولیت و جهاد و شهادت نه خدمت و حشم و پز و قیافه و تکبر مجاهد چه رییس باشد چه رزمنده مجاهد است و مقام پست دار مجاهد یعنی فردی که وقت خودش را برای خدا سپری کرده و ابدا بفکر مقام و پست نیست بلکه بفکر پیشرفت و کار است بنده کارپرداز پروژه عمرانی در خرم آباد بودم آقای مهندس نیکزاد وزیر سابق در آن زمان معاون عمرانی استانداری خرم آباد بود و ایشان را می‌دیدم که هر روز صبح ساعت هفت از خانه بیرون می رفت و بدنبال پروژه ها بود تا شب ساعت 12 یکروز همان نیمه شب آمد کنارم سلام کردم گفتم مهندس ماههاست که می بینم یکساعت آرامش نداری و شبانه روز از این شهر به آن شهر و پروژه و شبها جلسه خلاصه مگر تو آدم نیستی و خانواده نداری خندید گفت معتمدی من به زنم گفته ام اگر دوست داری دنبال کار دولتی بروم یعنی مرا نمی توانی ببینی و اگر نمیخواهی در منزل می نشینم و هیچ‌کار نمیکنم و سراغ کار دولتی نمیروم او الان مرا نمی شناسند چون من یک کارگرم ولی من دیده ام که یک مجاهد در راه خدا که دست و مقام داشته باشد چگونه است او مثل یک پارچه سفید تمییز و پاک و نورانی است اجازه نمی‌داد بجز یک دستمال کاغذی برای دفترش چیزی بگیرم ابدا تمام مدتی که در شهر خرم آباد بود من دلم بحالش می سوخت که یک دقیقه آسایش ندارد من برم و او ترک آیا مقام های ما اینطور هستند
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    آفرین، ببیند این ملت چه می کنید!
  • CA ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    6 0
    ایران به تعهدات یکسویه عمل نخواهد کرد
  • DE ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    دست مریزاد! افرین ،افرین به شرف و شجاعت و مردانگی شما. همه کشورهای صنعت هسته ای دارند، این تبعیض و جفاست ما نداشته باشیم. این غربی ها باهاش میلیاردمیلیارد ها دلار هرماه به جیب میزنن مثل فرانسه که با مراکز هسته تولید برق اش تجارت برق میکنه و برق چند کشور رو تامین میکنه. ما از هیچکدوموشون کمتر نیستیم. صنعت هسته ای تامین مالی اینده نسل های بعدی ایرانه. اسرائیل جنایتکار هم غلط کرده بخواد چوب لای چرخ بذاره. سگ کی باشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس