کد خبر 1149604
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
نکیسا: اولین زنگ خطر برای پرسپولیس توسط مدیران قبلی به صدا در آمد/ تیم باید قبل از فینال آسیا به هماهنگی برسد

دروازه‌بان پیشین تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران معتقد است که با تساوی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان، زنگ خطر برای فینالیست لیگ قهرمانان آسیا به صدا درآمده است.

به گزارش مشرق، نیما نکیسا درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی با نفت مسجد سلیمان یک زنگ خطر برای پرسپولیس بود که به صدا در آمد. پرسپولیس تیم بزرگی است و اولین زنگ خطر توسط مدیران قبلی پرسپولیس به صدا در آمد و دست تیم را برای لیگ خالی گذاشتند. 

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و باید همیشه بزرگی کند. مردم و هواداران از این تیم انتظار دارند حتی در سخت‌ترین بازی‌ها پیروز شود.  حریف آنالیز خوبی از پرسپولیس داشت و تمام روزنه‌های نفوذ این تیم را بسته بود و به دنبال ضدحملات بود و به هدفی که داشت رسید. ن4ت مسجدسلیمان به خوبی موفق شد یک امتیاز از قهرمان لیگ بگیرد.

بیشتر بخوانید:

فرصت چند روزه شجاع برای دفاع مقابل پرسپولیس

 نکیسا درباره دیدار بعدی پرسپولیس مقابل شهر خودرو اظهار داشت: تیم شهر خودرو یک تیم متحول شده است و مدیر این باشگاه دست به کار بزرگی زده که مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی معرفی کرده است. رحمتی تجربیات زیادی با مربیان خارجی و داخلی در فوتبال دارد و این بازی می‌تواند شروع پرقدرت و با انگیزه‌ای برای باشد .

دروازبان پیشین پرسپولیس در پایان تاکید کرد: بهترین راه برای پرسپولیس این است که تا قبل از فینال آسیا تاکتیک مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کند. بهتر است کادر فنی از بازیکنی استفاده کند که در آسیا می‌خواهد از آنها استفاده کند تا تیم با تاکتیک مد نظر به هماهنگی لازم برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 1
    گل محمدی بنظرم با وسواس داره بازیکن امتحان می‌کنه! بنظرم پرسپولیس اصلا به فکر بازی لیگ قهرمانی آسیا نباشه و فقط بازی خودش رو در هر مسابقه به نحو احسن انجام بده حتی امتیاز هم مهم نیست بازی خوب مطرح هست هر چند تماشاگر سرمایه پرسپولیس هست و واقعا در این زمان کرونا نبایستی مسابقات انجام میشد چون این فاکتور مهمترین فاکتور پرسپولیس بنظرم هست برای همین بازی های پرسپولیس خیلی خوب جواب نمیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس