ترور شهید فخری‌زاده در آستانه دولت دموکرات‌‌ها در آمریکا به‌منظور زمینه‌سازی برای مذاکره است - کراپ‌شده

رئیس سابق انرژی اتمی گفت: ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده در آستانه آمدن دموکرات‌ها در آمریکا انجام شد و دشمنان خواستند ضربه شست نشان دهند تا جریانات داخلی به‌دنبال مذاکره بروند.

به گزارش مشرق، فریدون عباسی عضو هیئت علمی دانشگاه و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره ترور و شهادت محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته ای کشور گفت: شهید فخری‌زاده از دوستان و از دانشمندان هسته‌ای و نخبه کشور بود که متاسفانه به دست دشمنان انقلاب و اسلام ترور شد.

عباسی تاکید کرد: شهید فخری‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) و دانشگاه مالک اشتر و زمانی هم مسئول پژوهش‌های نوین دفاعی بود.این شهید از بهترین متخصصان صنعت هسته‌ای کشور بود و در زمینه آشکارسازی تابش های هسته ای فعالیت داشت.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: بسیاری از مدیران و متخصصان صنعت هسته‌ای با شهید فخری‌زاده همکاری داشتند و ایشان یکی از مدیران بسیار قوی و خوب کشور بود.

عباسی ادامه داد: این شهید بزرگوار در پیشبرد برنامه‌های هسته‌ای ایران به عنوان یک مدیر برجسته انجام وظیفه کرد و در تمام زمینه‌ها در پشتیبانی از اقدامات هسته‌ای کشور و در غنی سازی و سایر مواردی که در علم هسته ای موثر است ایشان کار کرد.

این نماینده مجلس یادآور شد: این ترور در آستانه دهمین سال ترور بنده و شهید شهریاری بود؛ در سال ۸۷ دشمن تیم ترور برای ایشان فرستاده بود ولی با درایت نیروهای امنیتی خنثی شد، در این مدت دشمن برای ترور این شهید کار می‌کرد و وی را یک یکی از دانشمندان کلیدی در صنعت هسته‌ای می‌دانست و دشمنان حدود ۱۵ سال دنبال ترور ایشان بودند و به هر حال دست بر نمی دارد.

این عضو هیات علمی دانشگاه گفت: این ترور ناجوانمردانه در آستانه آمدن دموکراتها در آمریکا انجام شد، دشمنان خواستند ضربه شست نشان دهند تا جریانات داخلی به دنبال مذاکره بروند! این ترورها برای این است که زمینه را برای مذاکره فراهم کنند و مسئولان را پای میز مذاکره بکشانند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    منم دقیقا نظر مرد بزرگی مثل آقای فریدون عباسی رو قبول دارم
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    غربی ها حقوق بشر شهید فخری‌زاده را امروز عصر تحویلش دادن. آیا غربزده های ما کورند و جنایات غرب رو نمی بینند؟
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    مزاکره را به گور خواهند برد فقط انتقام سخت انتقام پشیمان کننده
  • علیرضاا GB ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    آفرین که حرف آخرو اول زدی.
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    انتقام انتقام سخت
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد . صد صهیونیست را هرجا در منطقه دیدید بفرستید رو هوا . نه تردید کنید و نه تعلل. امریکای لجن حق عبور از تنگه هرمز نداره . جواب بدید . جواب قاطع بدید. موشه دایان گور به گور میگفت باید اسرائیلی انقدر هار باشه تا کسی سر به سرش نگذاره . وقت اون رسیده با یه تیر این سگ هار رو خلاص و بشریت رو از ابتلا به بیماری مهلک هاری نجات بدین.
  • دیده بان IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مجلس باید باطرح 2فوریتی قانونا مذاکره راممنوع وازخسارت محض دیگری پیشگیری و نفوذی هارا نا امید ودشمنان راسیلی بزند!
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    قربانی مصلحت شدن کافی نیست ؟
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تنها راه خارج شدن از برجام و NPT و اخراج بازرسان جاسوس انرژی اتمی از کشوره به خدا اینا دارن برای رژیم صهیونیستی کار میکنند همین سازمان نقش زیادی در شهادت احمدی روشن و شهریاری عزیز داشت همین بایدن هم سیاست اوباما در قبال ترور دانشمندان هسته ای کشورمان را هم ادامه خواهد پس خواهشا بسه اینقدر منفعل شدن به خدا رو اعصاب ملت هم تاثیر میگذاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس