کد خبر 1148753
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
قهرمانی پنجم سرخ‌ها با این سبک بازی بعید است

این شاید یک پیش‌بینی ناشیانه باشد اما پرسپولیس ممکن است قهرمان آسیا شود ولی با این سبک بازی بعید است بتواند در لیگ طولانی و فرساینده امسال قهرمان شود.

به گزارش مشرق، به جز پرسپولیس فقط تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک تا پایان هفته سوم در جریان بازی گل نزده‌اند! تنها گل پرسپولیس را هفته پیش سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی مقابل نفت آبادان به ثمر رساند. شاید همین یک خط برای توصیف حال و روز پرسپولیس کافی باشد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در مسجد سلیمان کار دو هفته قبل‌شان را انجام دادند؛ مالکیت کامل توپ و زمین، پاس‌های تکراری و بی‌اثر در میانه زمین، ناتوانی در خلق موقعیت، گل نخوردن و البته و گل نزدن. آنها یک بار موفق به شکستن خط دفاعی حریف شدند. پاس زیبای مهدی عبدی، بشار رسن را در موقعیت گل قرار داد. پنالتی. سیامک نعمتی توپ را به تیرک دروازه کوبید تا بازی بدون گل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

رحمتی از دیدار با پرسپولیس محروم شد

این شاید یک پیش‌بینی ناشیانه باشد اما پرسپولیس ممکن است قهرمان آسیا شود ولی با این سبک بازی بعید است بتواند در لیگ طولانی و فرساینده امسال قهرمان شود. فینال تک‌بازی است، بازیکنان و کادر فنی برای فتح این جام انگیزه و اشتیاق بی‌حد و حصری دارند، در تک‌بازی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد برای همین به نظر می‌رسد تمرکز باشگاه چنان روی فینال آسیا است که لیگ را با شکم‌سیری دنبال می‌کنند؛ وگرنه سه بازی و تنها یک گل زده آن هم از روی نقطه پنالتی برازنده هیچ تیمی نیست؛ چه رسد به قهرمان چهار دوره لیگ برتر!

این البته بدترین شروع پرسپولیس نیست اما کیفیت بعضی از بازیکنان پرسپولیس هواداران این تیم را می‌ترساند. سعید آقایی هافبک پرسپولیس در دقیقه ۹۳ سه بار در گوشه محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و سه بار به بدترین و ناشیانه‌ترین شکل ممکن توپ‌ها را هدر داد. در حالی که بازیکنان این تیم با حسرت در انتظار رسیدن توپ بودند. احمد نوراللهی هم نمایشی دور از چیزی داشت که از او انتظار می‌رود. پرسپولیس بعد از رفتن مهدی ترابی فاقد بازیکنی است که بتواند سد دفاعی تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان را بشکند و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد گل زدن کار خیلی دشواری است.

برخی به تیم‌های مقابل پرسپولس خرده می‌گیرند که چرا اتوبوسی دفاع می‌کنند؟ واقعاً انتظار دارید تیمی مثل نفت مسجدسلیمان که مشهورترین ستاره‌اش محمد بلبلی بود که ۵ بار برای استقلال بازی کرده مقابل پرسپولیس با انبوهی از ستاره‌ها تهاجمی بازی کند؟! کدام دیوانه‌ای دست به این خودزنی می‌زند؟ با این همه شاگردان مجتبی حسینی نه‌تنها ضد فوتبال و چرک بازی نکردند بلکه موفق به خلق موقعیت گل شدند!»

منبع: عصر ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جواد IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    6 8
    با هر سبکی فقط تو ایران قهرمانند ولی تو اسیا دیگه این بازی ها نیست
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      6 0
      بدجور میسوزی
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      6 0
      هر موقع تو اسيا تو سه سال دوبار به فينال رسيدي بعد اظهار نظر كن
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      4 0
      بايرن مونيخ كه قهرمان هميشگي المانه واي تو اروپا خيلي وقته قهرمان نشده پس بي سواد يعني از بايرن تو المان دفاع ميشه عجب سوزشي
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    7 0
    عزیزم دقیقه 93 اونی که سه بار توپو از دست داد، شجاعی بود نه آقایی.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    حرص نخور
  • GB ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    تو که هنوز نمیدونی اونی که دقیقه ۹۳ سه بار سانتر کرد شجاعی بود نه آقایی.بهتر چیزی نپویسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس