کد خبر 1148694
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
ترامپ نمایه

شبکه اجتماعی توئیتر در اقدام جدیدی لایک کردن توئیت‌های دونالد ترامپ در خصوص انتخابات این کشور را محدود کرده است.

به گزارش مشرق، شبکه اجتماعی توئیتر در تازه‌ترین اقدام خود علیه توئیت‌های انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که نتیجه این انتخابات را به چالش می‌کشد، محدودیتی را برای لایک کردن این گونه پیام‌ها اعمال کرد.

این محدودیت به گونه‌ای است که اگر کاربری بخواهد اینگونه پیام‌های توئیتری ترامپ را لایک کند با پیامی با مضمون ”این ادعا در خصوص تقلب در انتخابات قابل قبول نیست“ مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خروج هواداران ترامپ از فیس‌بوک و توئیتر

توئیتر پیش از این، همه پیام‌های توئیتری ترامپ را که نتیجه انتخابات را به چالش کشیده بود، نشان دار کرده و در زیر همه این پیام‌ها به این نکته اشاره کرده است که این ادعاها مورد قبول نیست.

این اقدام جدید پس از آن روی می‌دهد که ترامپ بار دیگر با طرح ادعای تقلب در انتخابات آمریکا گفت که در این انتخابات تقلب صورت گرفته، اما "ما پیروز خواهیم شد. "

ترامپ افزوده بود: "این بسیار غم انگیز است که بگوییم در انتخابات تقلب شده است. نتیجه این انتخابات باید برگردد. ما با اختلاف زیادی در ایالت پنسیلوانیا برنده شدیم. "

رئیس جمهور شکست خورده آمریکا افزود: برخی از افراد ۲ تا ۳ رای در خانه‌های خود دادند. افرادی که مرده بودند هم برای رای‌گیری ثبت نام کردند. ما قضاتی داریم که از تصمیم گیری می‌ترسند.

بیشتر بخوانید:

ترامپیسم بدون ترامپ ادامه می‌یابد؟

ادعای مکرر ترامپ در حالی مطرح می‌شود که "جو بایدن" با کسب ۳۰۶ رای الکترال در برابر تنها ۲۳۲ رای ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد و کامالا هریس نیز به عنوان نخستین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

این نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در انتخاباتی نفس‌گیر ابتدا با هم‌حزبی‌های خود به رقابت برخاست و سرانجام در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ، رئیس جمهور چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    اگر دادگاه به نفع ترامپ رای بده، به وقتش ترامپ احوال مدیرعامل توییتر را میپرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس