کد خبر 1148665
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
کرواسی با شاگردان کرمی قهرمان اروپا شد/ شکست قهرمان المپیک

هشتمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاه‌های اروپا با قهرمانی کرواسی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، هشتمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاه‌های اروپا به میزبانی دو باشگاه «یاسترب» و «کارلواتس» کرواسی و با حضور ۸۱۸ تکواندوکار از ۴۲ کشور در قالب ۱۱ تیم ملی و ۱۵۳ تیم باشگاهی به مدت چهار روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

استقلال در لیگ برتر تکواندو؟

در این رقابت‌ها که در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان و در هر دو گروه زنان و مردان برگزار شد، در نهایت تیم ملی کرواسی با کسب ۶ طلا و ۳ نقره و ۶ برنز در جایگاه اول ایستاد.

«نووی گراد سارایوو» با کسب ۵ طلا ۳ نقره ۱ برنز نایب قهرمان شد، «هانکوک» با ۵ طلا ۳ نقره ۱ برنز در جایگاه سوم شد، تیم ملی ترکیه با ۴ طلا ۲ نقره ۲ برنز در مقام چهارم و شاگردان یوسف کرمی در تیم «یاسترب» با ۳ طلا ۴ نقره و ۶ برنز در جای پنجم ایستادند.

کرواسی به عنوان میزبان این مسابقات با ۲۵۰ تکواندوکار و ۳۵ تیم بیشترین شرکت کننده را داشت. تیم «یاسترب» که با هدایت یوسف کرمی سرگروه سابق تیم ملی کشورمان در این مسابقات در هر سه رده بندی شرکت کرده بود که اگر دو مدال طلای شاگردان سرمربی ایرانی به دلیل عضویت در تیم ملی، برای تیم ملی کرواسی منظور نمی‌شد، این تیم می‌توانست قهرمان شد.

رقابتهای جام باشگاههای اروپا به عنوان اولین تورنمنت رسمی بعد از نزدیک به ۹ با حضور «شکیر شلبات» نماینده فدراسیون جهانی و زیر نظر اتحادیه اروپا برگزار شد.

کشورهای فرانسه، انگلستان، ترکیه و آلمان با شاخص ترین نفرات خود در این مسابقات حضور داشتند. شکست «جیدجونز» قهرمان جهان و المپیک بزرگترین شگفتی این دوره از مسابقات بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس