خطوط عابر پیاده

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:در ۶ ماهه امسال ۱۰۴ نفر از عابران در سوانح ترافیکی و تصادفات جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مصطفی زینی وند مقدم رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ،  با اشاره به آخرین جزئیات جانباختگان عابران پیاده در بزرگراه ها،اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، ۱۰۴ نفر از عابران در سوانح جاده ای و تصادفات جان خود را از دست دادند؛ با توجه به اینکه به نظر ما جانباختن یک نفر نیز زیاد است، ولی در مقایسه با مدت مشابه ۳۲ درصد کاهش نسبت به سال قبل  فوتی داشتیم.

بیشتر بخوانید:

شناسایی و جریمه «بی‌ماسک‌ها» توسط دوربین‌ها

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: بررسی‌های ما نشان می دهد  ۶۶ درصد  از تصادفات در معابر بزرگراهی شهر به خطای انسانی مربوط می‌شود، عدم توجه به جلو توسط رانندگان نیز از دلایل تصادفات به شمار می رود،عابران پیاده باید از محل‌های مجاز برای عبور از عرض خیابان عبور کنند.

ببینید:

فیلم/سقوط وحشتناک پل عابر پیاده ایستگاه گرگان بهشهر

سرهنگ زینی وند  یادآور شد: شهر تهران یک معبر پر ترافیک است و رانندگان به ترافیک عادت کردند و به طور معمولی با خلوت شدن معبرها، ما شاهد افزایش سرعت رانندگان می‌شویم که سرعت بالا یک تهدید برای افزایش تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی است. توصیه ما رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که ضمانت ایمنی رانندگان وعابران  به شمار می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نویسنده محترم مقاله بی جنبه هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا دوهفته مردم کمتر میان بیرون ارقام کاهش رو تیتر خبر میکنه و انقدر میگه میگه میگه میگه میگه تا خلافش به وقوع بپیونده. ایرانی جماعت همیشه خودشون خودشون رو ذوق زده میبرن بالا و درست و حسابی چشم میزنن البته اگه به متافیزیک اعتقاد داشته باشین!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس