کد خبر 1080322
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
سرهنگ

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت, شروع زودهنگام بارِ ترافیکی قبل از ساعت 6 و روان شدن ترافیک از ساعت ۸:۳۰ تاکنون را مهمترین نتایج اجرای طرح ترافیک اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت با توجه به اجرای محدودیت طرح ترافیک اظهارداشت: امروز با توجه به اعلام اجرای طرح ترافیک در پایتخت شاهد شروع بار ترافیکی نیم ساعت زودتر از روزهای گذشته در معابر بودیم که نشان دهنده برنامه ریزی مردم به خصوص کارمندان برای تردد و مراجعه به محل کار خود  بوده است.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ رازقی تصریح کرد: در روزهای گذشته هر روز ساعت 6:15 شروع بار ترافیکی در تهران را شاهد بودیم اما امروز قبل از ساعت ۶ صبح ترافیک پرحجم را در معابر و بزرگراه‌هایی همچون نواب, همت,حکیم, شهید فهمیده ,شهید لشکری, امام علی( ع) و خیابانهای آزادی و دماوند شاهد بودیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت افزود: با شروع اجرای طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ تا این لحظه ترافیک در محورهای مرکزی شهر نسبت به هفته گذشته کاهش داشته و در معابر بزرگراهی و خارج محدوده طرح نیز به نسبت هفته گذشته خلوت تر است.

سرهنگ رازقی مهمترین نتایج اجرای طرح ترافیک را شروع زودهنگام بار ترافیکی در معابر و بزرگراه ها و تخلیه و روان شدن ترافیک در هسته مرکزی و سایر معابر از ساعت ۸:۳۰ تا این لحظه عنوان کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    2 0
    ترافیک که قبل از ساعت 8 به شدت افتضاح و شنگین شده بود!
  • محمد باقری IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    4 0
    مردم بیچاره بخاطر سلامتی به بنزین 3000 تومانی با وجود شرایط بد اقتصادی تن دادن و راضی بودن، همون هم روا ندونستن. بالاخره فقط خود آقایون مهمن و باید بدون ترافیک تو شهر تردد کنن، بقیه هم تو بی آر تی و مترو تو سر و کله هم بزنن و تو کرونا دست و پا بزنن مهم نیستن که ...
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    طرح ترافيك فقط براي پر كردن جيب ... به وجود آمده/ متاسفانه در زماني طرح دوباره اجرايي شد كه كرونا پيك زده/ وزير بهداشت هم بعد از سه ماه مقاومت در برابر زياده خواهي دولت و شهرداري تسليم شد تا دوباره مرده كشته خودخواهي بعضي آدم هاي بي مسئوليت و زياده خواه بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس