النجباء

الشَمَّری درواکنش به اعلام حمایت دولت عراق از رژیم سعودی درحمله موشکی انصارالله به تأسیسات آرامکو، این موضع ننگین را نشانه اوج بی‌حیایی دانست ووزیر خارجه رابه طایفه‌گرایی یاتبعیت از بیگانگان متهم کرد.

به گزارش مشرق،  سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری به انتقاد از موضع وزارت خارجه عراق در قبال جنگ یمن پرداخت و نوشت: سکوت دولت عراق در قبال جنگ ظالمانه ائتلاف وهابی سعودی علیه ملت صبور یمن و توجیه‌تراشی برای آن، اگرچه مخاطبان را قانع نمی‌کند، اما قابل فهم است.

مهندس «نصر الشَمَّری» ادامه داد: ولی چگونه می‌توان بیانیه وزارت خارجه عراق در محکومیت حمله به کمپانی سعودی "آرامکو" را تفسیر کرد؟! حال آنکه حمله به چنین مرکز صنعتی در زمان جنگ بسیار محتمل است.

وی ضمن انتقاد از استاندارد دوگانه دستگاه دیپلماسی عراق، خاطرنشان ساخت: این در حالی است که وزارت خارجه در قبال حملات ائتلاف سعودی به مدارس، بازارها، منازل و حتی مجالس ترحیم در خاک یمن سکوت اختیار می‌کند!

سخنگوی نُجَباء در پایان با طرح این پرسش که "آیا موضع فوق ناشی از طایفه‌گرایی وزیر خارجه یا تبعیت او از اراده تحمیلی بیگانگان است؟" نوشت: در هر صورت چنین اقدام ننگینی نشانگر فقدان حیا و انسانیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • Mjp IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    5 0
    لعنت به وهابی ومنافق صفتان کشورهای همجوار. لعنت به دنیا پرستان ک بویی ازانسانیت نبردن پرپرشدن زن وکودکان یمنی را نمبینندامابرای چندتابشکه ی نفت حاضرندخودشون جربدن..
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    نه که دولت الکاظمی در حال وا دادن و ورشکستگی مالی و اقتصادیست . در ادامه ورشکستگی سیاسی را هم به آن اصافه کرد تا بلکه از آبشخور ریاض مددی برسد . در حالیکه عربستان خود در آینده دچار چالش اقتصادی خواهد شد . این خط و این نشان ## اما روسیاهی برای زغال رویان خواهد ماند . عوض رجوع بخود . مستمرا دست بدامان آمریکائیان بلکه پول های خود را بگیرند و بجای فساد و دزدی در همه ارکان از همه اطراف به ساختن زیر ساخت های مملکت خویش کنند و از خوش خدمتی در آیند و عزت خود و مردم را حفظ کنند و در خدمتگزاری صادقانه بدون شیطنت و تحت تسلط و القای دیگران کوشا باشند . مایگان عبرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس