کد خبر 1148531
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
فریبا: پیشرفت استقلال مشخص است/ من به آینده این تیم امیدوار هستم

کارشناس فوتبال کشورمان درباره شرایط استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم استقلال در ارتباط مسابقه روز گذشته استقلال مقابل ماشین سازی و پیروزی این تیم عنوان کرد: بعد از اتفاقاتی که در بازی هفته گذشته استقلال مقابل فولاد افتاد، جمع کردن این تیم از لحاظ روحی روانی کار بسیار سختی بود، اما برخی از بازی‌ها هستند که اصلا اهمیت ندارد که تیم چگونه آن را تمام کند، مهم این است که در آن بازی پیروز شود. بازی دیروز از همین بازی‌ها بود. خوشبختانه بچه‌ها توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید:

جدال سرخابی‌های سابق در آن‌سوی مرزها

او ادامه داد: استقلال در بازی دیروز در هر ۲ نیمه موقعیت‌های خوبی داشت. در نیمه اول ارسلان مطهری دو موقعیت خوب را از دست داد. در نیمه دوم هم دیاباته موقعیت‌های تک به تک زیادی را از دست داد. اگر این موقعیت‌ها گل می‌شد استقلال نتیجه بهتری در این بازی کسب می‌کرد. البته تیم ماشین سازی هم در دقایق پایانی خطرناک ظاهر شد و توانست موقعیت‌های حساسی را روی دروازه استقلال ایجاد کند. خدا رو شکر این بازی با پیروزی استقلال به پایان رسید.

فریبا درباره بازیکنان استقلال گفت: محمد نادری خوب بازی کرد. به دلیل سابقه خوب نادری همین توقع را از او نیز داشتیم. احمد موسوی هم نسبت به مسابقه اول بهتر بازی کرد. فکر می‌کنم موسوی کم کم می‌تواند به عنوان یکی از بازیکنان اصلی به تیم کمک کند.

او ادامه داد: استقلالی‌ها در سمت چپ یک زوج سازی بین میلیچ و نادری ایجاد کرده اند. این زوج در بازی با ماشین سازی نتیجه بخش بود. در سمت راست هم باید زوجی ایجاد کنیم چرا که همیشه استقلال سمت راست قوی داشته است. وجود دیاباته هم خیلی به استقلال کمک کرد. اگر او آماده شود خیلی از مشکلات استقلال در خط حمله حل خواهد شد. البته شرایط بازی به گونه‌ای بود که برد این بازی از هر چیز دیگری مهمتر بود.

فریبا عنوان کرد: وقتی تیمی پیروز می‌شود تمام اعضای تیم در آن شریک هستند. اگر یادتان باشد فصل گذشته همین تیم ماشین سازی در ۲ بازی رفت و برگشت تیم ما را شکست داد. امیدوارم استقلال بتواند امتیازهای اول فصل را جمع کند تا پایان فصل به مشکلی برخورد نکند.

فریبا درباره تاثیر نبود علی کریمی در خط هافبک استقلال عنوان کرد: نبود علی کریمی احساس می‌شود، اما موقعیت‌هایی که در این بازی برای مهاجم‌های تیم ایجاد شد نشان داد که بازیکنان جایگزین می‌توانند به خوبی خط هافبک استقلال را هدایت کنند.

او گفت: تیم استقلال هافبکی مانند مهدی پور را دارد. او بازیکنی است که حمل توپ خوبی دارد. او توانایی نزدیک شدن به دروازه حریف را دارد. این بازیکنان می‌توانند در شرایطی که فاصله بازی‌ها کمتر می‌شود هر کدام به تیم کمک کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس