کد خبر 1148530
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کی‌روش با ایران فوق العاده دفاعی بود/ او چیزی برای کلمبیا ندارد

سرمربی سابق تیم های ملی اروگوئه و قطر ضمن اشاره به دوران کاری کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران، به دلیل ناکامی او در کلمبیا اشاره کرد.

به گزارش مشرق، «خورخه فوساتی» سابقه کار در تیم‌های زیادی از کشورهای عربی را در کارنامه دارد. فوساتی که زمانی سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه بود، بیش از نیمی از فعالیت مربیگری خود را در تیم‌های عربی و از جمله تیم ملی فوتبال قطر سپری کرده است.

فوساتی در زمان کار در تیم ملی قطر، با تیم ایران و کارلوس کی روش هم مواجه شده بود و حتی یکی از گزینه‌هایی بود که ادعا می‌شد جایگزین کی روش بعد از جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا در تیم ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گزینه اصلی جانشینی کی‌روش در کلمبیا

این مربی اخیراً در گفتگو با برنامه تلویزیونی «Banda Deportiva» به بهانه بررسی عملکرد تیم‌های حاضر در مرحله انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای لاتین، به کارلوس کی روش و دو باخت متوالی اش با کلمبیا هم اشاره کرد.

فوساتی گفت: برزیل تنها تیمی است که نظم خود را حفظ کرده است. اکوادور هم شاید بتواند نظم داشته باشد. بقیه تیم‌ها هیچ نظم و انضباطی ندارند مثل اروگوئه. شیلی متزلزل و پرو ناامید کننده بوده است. اتفاقاتی هم که برای کلمبیا رخ داد مرا غافلگیر نکرد. مربیان زیادی در آمریکای لاتین بودند که می‌توانستند انتخاب شوند و از خصوصیات و ویژگی‌های کلمبیا اطلاع داشته باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به کارلوس کی روش اشاره می‌کنید؟ گفت: من کی روش را می‌شناسم. او چیزی برای انجام دادن در کلمبیا ندارد.

سرمربی سابق اروگوئه اضافه کرد: من با کی روش روبرو شده‌ام؛ زمانی که من سرمربی قطر بودم و او سرمربی ایران؛ یکی از تیم‌های بزرگ آسیا. اما ایران با هدایت کی روش یک تیم فوق العاده دفاعی بود. در کلمبیا آنها نمی‌دانستند که چه کسی را استخدام کنند.

 این صحبت‌های فوساتی درباره کی روش یادآور درگیری رسانه‌ای این دو مربی در فروردین ۱۳۹۶ و پیش از بازی دو تیم ایران و قطر است. فوساتی در نشست خبری پیش از آن بازی به کی روش کنایه زد که چرا درباره دو ملیتی‌های قطر صحبت کرده و اشاره‌ای به بازیکنان دو ملیتی پرتغال نداشته است.

کی روش هم در واکنش به این اظهارات فوساتی اعلام کرد از دستاوردهای قطر برای جام جهانی تمجید کرده و این مربی اروگوئه ای هرچه که دوست دارد می‌تواند بگوید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس